Запис Детальніше

Кваліфікаційні ознаки електронних ресурсів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Кваліфікаційні ознаки електронних ресурсів
 
Creator Макаренко, Л. Л.
 
Subject електронні ресурси
інформаційні ресурси
електронні освітні ресурси
электронные ресурсы
информационные ресурсы
электронные образовательные ресурсы
electronic resources
information resources
electronic educational resources
37.018.43:044
 
Description У статті обґрунтовано вплив електронних освітніх ресурсів на формування
інформаційного суспільства, аналізується співвідношення понять "інформаційні ресурси" та
"електронні ресурси", стисло подано історію входження електронних ресурсів в освіту; описано
класифікацію електронних ресурсів за різними ознаками – за наявністю друкарського еквівалента,
за природою (формою) основної інформації, за технологією розповсюдження, за характером
взаємодії користувача й електронного видання, за періодичністю, за видом носія ресурсу, за
предметною галуззю, за функціональною ознакою, за структурою, за характером представлення
освітньої інформації, за формою викладу матеріалу, за цільовим призначенням; визначено месце і
роль електронних ресурсів у різних галузях наукового знання – філософському, соціологічному,
економічному, культурологічному, психологічному і педагогічному (в педагогічній концепції
визначено їхні основні характеристики). Зазначено, що електронні освітні ресурси можуть
справляти комплексний вплив на процес інформатизації вищої освіти взагалі і вищої педагогічної
освіти в контексті входження України в європейський освітній простір.
В статье обосновано влияние электронных образовательных ресурсов на формирование
информационного общества, анализируется соотношение понятий "информационные ресурсы"
и "электронные ресурсы", кратко представлена история вхождения электронных ресурсов в
образовании; описана классификация электронных ресурсов по различным признакам – по
наличию печатного эквивалента, по природе (форме) основной информации, по технологии
распространения, по характеру взаимодействия пользователя и электронного издания, по
периодичности, по виду носителя ресурса, по предметной области, по функциональному
признаку, по структуре, по характеру представления образовательной информации, по форме
изложения материала, по целевому назначению; определены место и роль электронных
ресурсов в различных областях научного знания – философской, социологической,
экономической, культурологической, психологической и педагогической (в педагогической
концепции определены их основные характеристики). Отмечено, что электронные
образовательные ресурсы могут оказывать комплексное воздействие на процесс
информатизации высшего образования в целом (в контексте вхождения Украины в
европейское образовательное пространство) и высшего педагогического образования в
частности.
The article justified impact of electronic educational resources in building the Information
Society, analyzes relations between the concepts "information resources" and "electronic resources",
the history entry of electronic resources in education; described classification of electronic resources
on various grounds – by the presence of the printed equivalent in nature (form) of the basic information
technology dissemination, the nature of interaction between the user and the electronic edition, by
periodicity, by type media resource, by subject area, by function, by structure, the nature of
representation of educational information, in the form of presentation material for its intended
purpose; vizracheno mestsa role of electronic resources in various areas of scientific knowledge –
philosophical, sociological, economic, cultural, and psychological and pedagogical (educational
concepts are defined in their basic characteristics). Noted that electronic educational resources can
have a complex effect on the process of informatization of higher education in general (in the context of
Ukraine's entry into the European educational space) and higher pedagogical education in particular.
 
Date 2016-11-25T10:27:11Z
2016-11-25T10:27:11Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Макаренко Л. Л. Кваліфікаційні ознаки електронних ресурсів / Л. Л. Макаренко // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Випуск СXIV (114). – С. 142-154
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11871
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова