Запис Детальніше

Principles for ensuring continuity in Chinese students’ piano teaching in the system of Ukrainian music-pedagogical education

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Principles for ensuring continuity in Chinese students’ piano teaching in the system of Ukrainian music-pedagogical education
Забезпечення наступності фортепіанного навчання студентів з КНР в системі музично-педагогічної освіти України
 
Creator Lan Chun Shin
 
Subject адаптація
виконавська самореалізація
виконавська діяльність
мотивація
навчальний процес
принципи
китайські студенти
фортепіанне навчання
Chinese students
performance activities
adaptation
performing self-realization
motivation
learning process
learning process
piano teaching
786.2:374
 
Description 1. Коган Л.Н. Художественная культура и художественное воспитание. / Л.Н.Каган. – М. : Знание, 1979. – 63 с.
2. Лєсовий В.Ю. Організаційно-педагогічні умови адаптації першокурсників до навчання у вищих технічних навчальних закладах : автореф. на здоб. ... канд. пед. наук / В.Ю. Лєсовий. – Вінниця, 2014. – 20 с.
3. Маслоу А.Г. Мотивация и личность / Маслоу А.Г. ; [перевод с англ. А.М.Татлыбаева]. – СПб. : Евразия, 2001. – 478 с.
4. Мозгальова Н.Г. Теорія та методика інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики : автореф. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук. / Н.Г.Мозгальова. – Київ,2012. – 43 с.
5. Петько Л.В. Актуальність формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л.В.Петько // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ.пед. уні-т імені Григорія Сковороди»: зб. наук. пр. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 33. – С. 128–141. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7452
6. Петько Л.В. Шляхи формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів мистецьких спеціальностей ВНЗ у процесі фахової підготовки / Л.В.Петько // Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. пр. Уманського держ. пед. ун-ту імені Павла Тичини. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2012. – Випуск 6. – Ч. 3. – С. 57–62.
URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7445
7. Соціально-педагогічний словник. / за ред. В.В адула. – К. : «Екс Об», 2004, – 304 с.
8. Щолокова О.П. Художньо-естетичне виховання школярів засобами художньої культури : навчальний посібник./ О.П.Щолокова – К. : УДКУ, 1993. – 80 с.
9. Щолокова О.П. Хрестоматія фортепіанних творів українських композиторів [Ноти]. перша частина / О.П.Щолокова ; Н.М.Згурська; Н.М.Строчан. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2007. – 378, [2] с.
10. Pet’ko L.V. Formation of professionally oriented foreign language teaching environment in the conditions of university for students of art specialties / L.V.Pet’ko // Economics, management, law: problems of establishing and transformation: Collection of scientific articles. – Al-Ghurair Printing & Publishing LLC, Dubai, UAE, 2016. – P. 395− 398. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9779
Анотація. У статті визначено та обґрунтовано принципи наступності фортепіанного навчання студентів з КНР в системі музично-педагогічної освіти України, зокрема принципи адаптації та виконавської самореалізації. Визначено чинники, що впливають на адаптацію першокурсників до умов фортепіанного навчання у ВНЗ: мотивація до навчально-виконавської діяльності, організація навчального процесу у вищому навчальному закладі та самостійна робота студентів у класі фортепіано.
In the article the principles of continuity and reasonable teaching piano students from China are given. The author stresses on activity of Music teacher performing in the modern school which is not limited music lessons. The preparation and leadership of musical evenings, musical groups working in inculcation these principles are shown. Analysis of psycho-pedagogical and methodological literature is presented. Among some factors of influence on the freshmen for adaptation to the conditions of piano teaching at universities can be noted studying motivation and performing activities, organization of educational process in higher education and independent work of students in the piano class.
 
Date 2016-12-19T08:34:51Z
2016-12-19T08:34:51Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Lan Chun Shin. Principles for ensuring continuity in Chinese students’ piano teaching in the system of Ukrainian music-pedagogical education / Lan Chun Shin // IntellectualArchive. – Toronto : Shiny Word.Corp. (Canada). – 2016. – November/December. – Vol. 5. – No. 6. – PP. 71-80.
1929-4700
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12117
 
Language uk
 
Relation Педагогіка;
 
Publisher Toronto : Shiny Word Corp., Canada