Запис Детальніше

Освітній потенціал подкастингу : філософсько–педагогічний аспект

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Освітній потенціал подкастингу : філософсько–педагогічний аспект
 
Creator Страшко, Ірина Володимирівна
 
Subject подкастинг
подкаст
подосфера
філософсько–педагогічний підхід
соціокультурний феномен
мережева взаємодія
мовна освіта
podcasting
podcast
podosphere
philosophical and pedagogical approaches
socio–cultural phenomenon
networking
language education
141.2:37.013.73+372.881.1
 
Description Розглядаються філософсько–педагогічні аспекти використання подкастингу
в сучасній мовній освіті. Мета даної публікації – визначити освітній
потенціал подкастингу стосовно процесів модернізації системи мовної освіти;
проаналізувати його з позицій філософсько–педагогічного підходу; розкрити
подкастинг як соціокультурний феномен. Показано, що подкастинг є чинником
формування і розвитку особистості, її продуктивних здібностей і соціальних
якостей. Він виступає як культурний та цивілізаційний феномен, оскільки є і
діяльністю, і освітнім процесом, і елементом соціальної мережевої взаємодії; створює додаткові можливості для активізації участі освітніх суб’єктів в
Веб–комунікації та розвитку їх академічної мобільності.
The article presents the philosophical and pedagogical aspects of the use of
podcasting in modern language education. The purpose of this paper is to determine
the educational potential of podcasting in relation to the process of language education
system modernization; to analyze podcasting from the standpoint of philosophical and
pedagogical approaches; to present podcasting as a social and cultural phenomenon.
It is revealed that podcasting is a significant factor in personality formation and
development, personal productive and social qualities. It functions as a cultural
and civilization phenomenon, as it is an activity and an educational process, as well
as an element of social network interaction; it creates additional opportunities for
enhancing students’ participation in Web communication and the development of their
academic mobility.
 
Date 2016-11-28T10:59:31Z
2016-11-28T10:59:31Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Страшко І. В. Освітній потенціал подкастингу : філософсько–педагогічний аспект / І. В. Страшко // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : наук. вісник : зб. наук. праць / Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Українська АН. - Київ : Вид-во «Гілея», 2015. - Вип. 103 (12). - С. 268-273.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11897
 
Language uk
 
Publisher Гілея