Інформаційно-комунікаційні технології в корекційній освіті
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інформаційно-комунікаційні технології в корекційній освіті
|
|
Creator |
Савінова, Н.В.
|
|
Subject |
інформаційні комп’ютерні технології
засоби навчання діти з порушеннями психофізичного розвитку информационные компьютерные технологии средства обучения дети с нарушениями психофизического развития the latest computer technology training tools information and communication technology 376.36 |
|
Description |
Автор представляє аналіз сучасних психологічних і педагогічних досліджень про доцільність та ефективність використання комп'ютерних технологій у навчальному процесі спеціальних шкіл, підкреслюючи корекційні можливості багатьох освітніх програм різних рівнів складності для надання диференційованої допомоги дітям із порушеннями психофізичного розвитку. Автор підкреслює необхідність використання комп’ютера як нового засобу навчання, визначення його місця і ролі в різних класах, на індивідуальних заняттях на всіх етапах шкільного навчання дітей з обмеженими освітніми можливостями. У статті зазначається, що використання інформаційних та комунікаційних технологій у роботі корекційного педагога допомагає різнобічно вирішувати проблему: здійснювати диференційований підхід; генерувати позитивну мотивацію; оптимізувати індивідуальний процес навчання; створювати надійну систему моніторингу корекційного впливу; підвищувати кваліфікацію та удосконалювати професійні навички корекційного педагога. Автор представляет анализ современных психологических и педагогических исследований о целесообразности и эффективности использования компьютерных технологий в учебном процессе специальных школ, подчеркивая коррекционные возможности многих образовательных программ различных уровней сложности для оказания дифференцированной помощи детям с нарушениями психофизического развития. Автор также подчеркивает необходимость использования компьютера как нового средства обучения, определения его места и роли в различных классах, на индивидуальных занятиях на всех этапах школьного обучения детей с ограниченными образоательными возможностями. В статье подчеркивается, что использование информационных и коммуникационных технологий в работе коррекционного педагога помогает многосторонне решить проблему: осуществлять дифференцированный подход; генерировать положительную мотивацию; оптимизировать индивидуальный процесс обучения; создавать надежную систему мониторинга коррекционного воздействия; повышать квалификацию и совершенствовать профессиональные навыки коррекционного педагога. The author presents an analysis of contemporary psychological and educational research on the feasibility and effectiveness of the latest computer technology implementation in the educational process and special schools, emphasizing the corrective capacity of many educational software caused by the presence of different difficulty levels and differentiated aid system. The author also emphasizes the need for a computer as a new learning tool, determining the place and role in the various classes and individual lessons at all stages of schooling for children with disabilities, the disclosure of a correctional orientation classes in the computer lab. The article determined that the use of information and communication technologies in speech therapy work helps to solve the problem at the level of the student: carry out a differentiated approach to learning; boost the involuntary attention; generate positive motivation for correctional and educational activities; at the level of teacher-speech therapist: optimize, individualize the learning process; create a reliable system for monitoring of correctional work; raise educational qualifications and professional skills of the teacher, a speech therapist; the use of information and communication technology enhances the work with visual material helps to successfully reach this goal and solve problems involving speech therapy sessions. |
|
Date |
2016-12-07T08:40:52Z
2016-12-07T08:40:52Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Савінова Н.В. Інформаційно-комунікаційні технології в корекційній освіті / Н.В. Савінова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 156-164
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12014 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|