Проблема соціалізації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах сучасних соціально-економічних змін у суспільстві
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблема соціалізації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах сучасних соціально-економічних змін у суспільстві
|
|
Creator |
Татьянчикова, І.В.
|
|
Subject |
соціалізація
діти з порушеннями інтелектуального розвитку стадії соціалізації социализация дети с нарушениями интеллектуального развития стадии социализации socialization children with intellectual disabilities the stage of socialization 376-056.36:316.614 |
|
Description |
У статті розглядається проблема соціалізації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, визначено сутність процесу соціалізації з огляду на її місце в системі загальної і спеціальної освіти з урахуванням соціально-економічних змін у суспільстві. Зазначено, що на сучасному етапі у країні загострюється проблема підготовки осіб з вадами розвитку до самостійного життя, що потребує володіння ними не тільки певними знаннями і навичками, але й вміннями розв’язувати життєві проблеми, адаптуватися до нових умов, які визначаються життям і конкретними обставинами, успішно інтегруватися у різні сфери життєдіяльності. Обгрунтовано необхідність психолого-педагогічного забезпечення соціалізації дитини в спеціальному навчальному закладі, визначено основні змістові лінії корекційно-розвивальної роботи та шляхи її удосконалення. В статье рассматривается проблема социализации детей с нарушениями интеллектуального развития, определена сущность процесса социализации в зависимости от ее места в системе общего и специального образования с учетом социально-экономических изменений в обществе. Отмечается, что на современном этапе в стране обостряется проблема подготовки лиц с нарушениями развития к самостоятельной жизни, что требует овладения ними не только определенными знаниями и навыками, а и умениями решать жизненные проблемы, адаптироваться к новым условиям, которые определяются жизнью и конкретными обстоятельствами, успешно интегрировать в разные сферы жизнедеятельности. Обоснована необходимость психолого-педагогического обеспечения социализации ребенка в специальном учебном заведении, определены основные линии содержания коррекционно-развивающей работы и пути ее совершенствования. The article deals with the problem of socialization of children with intellectual disabilities, defines the essence of the socialization process, depending on its place in the system of general and vocational education taking into account the socioeconomic changes in society. It is noted that at the current stage of the country exacerbated the problem of training of persons with disabilities to an independent life, which requires mastery of them not only specific knowledge and skills, but also the skills to solve problems in life, adapt to new conditions, which are determined by the life and circumstances, successfully integration in different spheres of life. The necessity of psychological and pedagogical support of socialization of the child in a special school, the basic lines of the content of correctional-developing work and ways to improve it. |
|
Date |
2016-12-08T20:38:12Z
2016-12-08T20:38:12Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Татьянчикова І.В. Проблема соціалізації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах сучасних соціально-економічних змін у суспільстві / І.В. Татьянчикова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 169-174
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12035 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|