Запис Детальніше

Супровід первинної соціалізації дитини з особливими потребами в програмах раннього втручання

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Супровід первинної соціалізації дитини з особливими потребами в програмах раннього втручання
 
Creator Склянська, О.В.
 
Subject соціалізація
соціальна інтеграція
соціальна адаптація
социализация
социальная адаптация
социальная интеграция
socialization
social adaptation
social integration
376-056.36
 
Description В статті розглядається питання соціалізації дітей раннього віку з особливими потребами. Зазначено деякі
теоретичні положення, що розкривають механізми первинної соціалізації, визначають її головних агентів та обґрунтовують
важливість супроводу цього процесу з метою подальшої інтеграції дітей з особливими потребами в суспільство. Розкрито
основні принципи програм раннього втручання та наголошується, що раннє втручання, як специфічна форма професійної
підтримки родин дітей з особливими потребами, є найбільш адекватною для досягнення завдань соціалізації дітей з
особливими потребами.
В статье рассматриваются теоретические аспекты социализации детей с особыми потребностями в раннем
возрасте. Очерчены основные механизмы первичной социализации ребенка, обозначены основные агенты первичной
социализации. В опоре на теоретические положения обосновывается важное значение сопровождения социализации детей
с особыми потребностями для дальнейшей их социальной интеграции. В статье также раскрываются основные принципы и
формы работы программ раннего вмешательства, указывается, что раннее вмешательство как форма профессиональной
поддержки семьи является эффективной формой сопровождения первичной социализации детей с особыми
потребностями.
The article discusses theoretical aspects of socialization of children with special needs at an early age. The basic
mechanisms of primary socialization of the child are described at the article. The main agents of primary socialization although
identified. It describes the basic principles and forms of early intervention programs. Conclusions: early intervention is the best form
of support for the processes of socialization of children with special needs.
 
Date 2016-12-14T08:48:19Z
2016-12-14T08:48:19Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Склянська О.В. Супровід первинної соціалізації дитини з особливими потребами в програмах раннього втручання / О.В. Склянська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 307-312
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12071
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова