Запис Детальніше

Обгрунтування актуальності впровадження компетентнісного підходу на уроках професійно-трудового навчання в допоміжній школі

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обгрунтування актуальності впровадження компетентнісного підходу на уроках професійно-трудового навчання в допоміжній школі
 
Creator Товстоган, В.С.
 
Subject компетенції
професійно-трудова компетентність
реальна трудова діяльність
компетенции
профессионально-трудовая компетентность
реальная трудовая деятельность
competence
professional competence
actual labour activity conscious choice of activity
74.3
 
Description В статті обгрунтовується нагальність упровадження компетентнісного підходу в систему
професійно-трудового навчання в допоміжних школах. Визначені критерії та рівні сформованості професійно-
трудової компетентності на рівні знань, умінь і навичок в учнів цих шкіл.
В статье обосновывается необходимость введения компетентносного подхода к системе
профессинально-трудового обучения во вспомогательной школе. Определены критерии и уровни
сформированности профессионально-трудовой компетентности в учащихся этих школ.
Thesis is devoted to topical problem of formation of social competence of disabled students by means of project
activity. On the basis of theoretical analysis of socialization process it was highlighted the main approaches to definition
of social competence.
 
Date 2016-12-26T18:05:47Z
2016-12-26T18:05:47Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Товстоган В.С. Обгрунтування актуальності впровадження компетентнісного підходу на уроках професійно-трудового навчання в допоміжній школі / В.С. Товстоган // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Зб. наукових праць. - К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2010. - № 16. – С. 204-207
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12257
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова