Запис Детальніше

Підходи до розуміння проблеми шкільної дезадаптації в умовах інклюзивної освіти

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підходи до розуміння проблеми шкільної дезадаптації в умовах інклюзивної освіти
 
Creator Афузова, Г.В.
 
Subject шкільна дезадаптація
дитина
інтеграція
школьная дезадаптация
ребенок
интеграция
school disadaptation
child
integration
159.922
 
Description У статті подано пояснення проблеми шкільної дезадаптації в умовах інклюзивної освіти як складного
медико-біологічного, соціально-середовищного та психолого-педагогічного явища.
В статье представлены объяснения проблемы школьной дезадаптации в условиях инклюзивного образования как сложного
медико-биологического, социально-средового и психолого-педагогического явления.
In the article explanation of problem of school disadaptation is given in the conditions of inkluziv education as
difficult medical-biological, social-environment and the psychological- pedagogical phenomenon.
 
Date 2016-12-29T11:46:16Z
2016-12-29T11:46:16Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Афузова Г.В. Підходи до розуміння проблеми шкільної дезадаптації в умовах інклюзивної освіти / Г.В. Афузова // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Зб. наукових праць. - К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2010. - № 16. – С. 247-249
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12271
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова