Підходи до розуміння проблеми шкільної дезадаптації в умовах інклюзивної освіти
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Підходи до розуміння проблеми шкільної дезадаптації в умовах інклюзивної освіти
|
|
Creator |
Афузова, Г.В.
|
|
Subject |
шкільна дезадаптація
дитина інтеграція школьная дезадаптация ребенок интеграция school disadaptation child integration 159.922 |
|
Description |
У статті подано пояснення проблеми шкільної дезадаптації в умовах інклюзивної освіти як складного медико-біологічного, соціально-середовищного та психолого-педагогічного явища. В статье представлены объяснения проблемы школьной дезадаптации в условиях инклюзивного образования как сложного медико-биологического, социально-средового и психолого-педагогического явления. In the article explanation of problem of school disadaptation is given in the conditions of inkluziv education as difficult medical-biological, social-environment and the psychological- pedagogical phenomenon. |
|
Date |
2016-12-29T11:46:16Z
2016-12-29T11:46:16Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Афузова Г.В. Підходи до розуміння проблеми шкільної дезадаптації в умовах інклюзивної освіти / Г.В. Афузова // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Зб. наукових праць. - К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2010. - № 16. – С. 247-249
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12271 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|