Запис Детальніше

Індивідуальний простір самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: концептуально-теоретичні основи моделювання

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Індивідуальний простір самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: концептуально-теоретичні основи моделювання
 
Creator Цвєткова, Ганна Георгіївна
 
Subject викладач гуманітарних спеціальностей
індивідуальний простір самовдосконалення
педагогічне моделювання
teacher of humanitarian specialties (Arts teachers)
the personal space of self-improvement
pedagogic modeling
378.0011
 
Description У статті розглянуто питання моделювання індивідуального простору самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей, конкретно-наукові вимоги до педагогічного моделювання, сформульовано основні принципи побудови концептуальної моделі, з’ясовано концептуально-теоретичні основи моделювання.
The issues of modeling of individual space of Arts teachers` self-development, the specifically scientific requirements of the pedagogical modeling are considered, the main principles of the conceptual model are formulated, the
conceptual and theoretical basis of the simulation are pointed out in the article.
 
Date 2017-01-12T13:13:00Z
2017-01-12T13:13:00Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Цвєткова Г. Індивідуальний простір самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: концептуально-теоретичні основи моделювання / Г. Г. Цвєткова // Імідж сучасного педагога . – Полтава, 2013. – № 4. – С. 21 – 25
2221-6316
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12399
 
Language uk
 
Publisher ТОВ "АСМІ"