Викладач гуманітарних дисциплін вищих навчальних закладів як тип аксіологічно орієнтованої особистості
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Викладач гуманітарних дисциплін вищих навчальних закладів як тип аксіологічно орієнтованої особистості
|
|
Creator |
Цвєткова, Ганна Георгіївна
|
|
Subject |
професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних дисциплін
викладач гуманітарних дисциплін як тип аксіологічно орієнтованої особистості ціннісні орієнтації аксіологічні засади професійного самовдосконалення high school teacher as a type of an acsiological-oriented personality valuable orientations acsiological background of the professional self-development 378.123:005.336.5 (477) |
|
Description |
У статті розкрито аксіологічні засади професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних дисциплін через його розуміння як спеціально організованого у ВНЗ динамічного, неперервного, аксіологічного, акме-синергетичного, особистісно зорієнтованого процесу, в умовах якого здійснюється професійне становлення та розвиток професіонала вищої школи, поетапне набуття й примноження компетенцій „самості”; охарактеризовано викладача гуманітарних дисциплін вищих навчальних закладів як тип аксіологічно орієнтованої особистості що визначається внутрішнім потенціалом викладача, його аксіосферою як єрархічно організованою системою схвалених морально-професійних цінностей, ціннісних відносин, внутрішньої професійної принципової позиції, ціннісної поведінки.
The acsiological background of the professional self-development of the high school teachers of the humanitarian disciplines through their understanding as specially organized in the university dynamic, acsiological, acmesynergetic, personally-oriented process when the formation and development of a high school professional takes place are revealed in the article; a high school teacher as a type of an acsiological-oriented personality who has his internal capacity of a high school teacher, his acsiosphere as hierarchical-organized system with moral and professional values, relationships, internal professional positions with its principles and behaviour is characterized. |
|
Date |
2017-01-17T14:21:27Z
2017-01-17T14:21:27Z 2015-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Цвєткова Г.Г. Викладач гуманітарних дисциплін вищих навчальних закладів як тип аксіологічно орієнтованої особистості / Г. Г. Цвєткова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки :збірник наукових праць / за ред.. А.Л.Ситченка. – № 3(50), вересень 2015. – Миколаїв : МНУ імені В.О.Сухомлинського, 2015. – С. 295-301.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12489 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво МНУ імені В.О.Сухомлинського
|
|