Проблема самовдосконалення викладача вищої школи: акмеологічний, системно-синергетичний, аксіологічний підходи
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблема самовдосконалення викладача вищої школи: акмеологічний, системно-синергетичний, аксіологічний підходи
|
|
Creator |
Цвєткова, Ганна Георгіївна
|
|
Subject |
акмеологічний підхід
системно-синергетичний підхід викладач вищої школи аксіологічний підхід методологія самовдосконалення acmeological systematic-synergetic and axiological approaches methodology self-improvement a high school teacher 378.0011 |
|
Description |
У статті проаналізовано професійно-педагогічне самовдосконалення з погляду методології педагогіки. Розкрито зміст основних методологічних підходів (акмеологічного, системно-синергетичного, аксіологічного) до визначення сутності феномену самовдосконалення.
The professional-pedagogical self-improvement from the point of view of methodology of pedagogy has been analyzed in the article. The content of the main methodological approaches (acmeological, systematic-synergetic and axiological) according to the definition of the phenomenon of self-improvement has been revealed. |
|
Date |
2017-01-12T14:04:56Z
2017-01-12T14:04:56Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Цвєткова Г. Г. Проблема самовдосконалення викладача вищої школи: акмеологічний, системно-синергетичний, аксіологічний підходи / Г. Г. Цвєткова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 4. - С. 167-178
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12411 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво СНУ імені В. Даля
|
|