Запис Детальніше

Проблема самовдосконалення викладача вищої школи: акмеологічний, системно-синергетичний, аксіологічний підходи

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблема самовдосконалення викладача вищої школи: акмеологічний, системно-синергетичний, аксіологічний підходи
 
Creator Цвєткова, Ганна Георгіївна
 
Subject акмеологічний підхід
системно-синергетичний підхід
викладач вищої школи
аксіологічний підхід
методологія
самовдосконалення
acmeological
systematic-synergetic and axiological approaches
methodology
self-improvement
a high school teacher
378.0011
 
Description У статті проаналізовано професійно-педагогічне самовдосконалення з погляду методології педагогіки. Розкрито зміст основних методологічних підходів (акмеологічного, системно-синергетичного, аксіологічного) до визначення сутності феномену самовдосконалення.
The professional-pedagogical self-improvement from the point of view of methodology of pedagogy has been analyzed in the article. The content of the main methodological approaches (acmeological, systematic-synergetic and axiological) according to the definition of the phenomenon of self-improvement has been revealed.
 
Date 2017-01-12T14:04:56Z
2017-01-12T14:04:56Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Цвєткова Г. Г. Проблема самовдосконалення викладача вищої школи: акмеологічний, системно-синергетичний, аксіологічний підходи / Г. Г. Цвєткова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 4. - С. 167-178
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12411
 
Language uk
 
Publisher Видавництво СНУ імені В. Даля