Запис Детальніше

Професійно педагогічне самовдосконалення в науковому вимірі : методологічні засади

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Професійно педагогічне самовдосконалення в науковому вимірі : методологічні засади
 
Creator Цвєткова, Ганна Георгіївна
 
Subject самовдосконалення
саморозвиток
викладач вишу
self-cultivation
self-development
a high school teacher
378.147
 
Description У статті проаналізовано самовдосконалення викладачів вишу з погляду аксіологічного, акмеологічного, системно-синергетичного, компетентнісного, цілісного підходів. Явище самовдосконалення розкрито як найбільш адекватна форма людського саморозвитку, що виявляється в самоактуалізації та самореалізації індивіда, динамічній структурі, що виводить особистість на новий якісний рівень світобачення, світосприйняття.
The self-education of high school teachers from the point of view of the axiological, acmeological, system-synergetic, competent, holistic approaches has analyzed in the article. The phenomenon of self-perfection has been revealed as the most adequate form of human development, which is manifested in self-actualization and self-realization of the individual, dynamic structure, which leads the personality on the new qualitative level of ideology and mentality.
 
Date 2017-01-12T12:26:01Z
2017-01-12T12:26:01Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Цвєткова Г. Г. Професійно педагогічне самовдосконалення в науковому вимірі: методологічні засади / Ганна Георгіївна Цвєткова // Вісн. Луган. нац. ун-ту імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2012. – Вип. 22(257). – Ч .ІІ. – С. 71 – 80.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12391
 
Language uk
 
Publisher Луганський національний університет імені Тараса Шевченка