Вихідні лінгводидактичні позиції у застосуванні методу вправ на уроках вивчення орфографії
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вихідні лінгводидактичні позиції у застосуванні методу вправ на уроках вивчення орфографії
|
|
Creator |
Антончук, О. М.
|
|
Subject |
вправа
метод вправ завдання орфографічне правило orphography method of exercising signs of orphography exercise |
|
Description |
Стаття містить аналіз вихідних лінгводидактичних позицій у застосуванні методу вправ на уроках вивчення орфографії, критеріїв добору вправ відповідно до складності тієї чи тієї теми, етапу формування орфографічної навички. Multiplied repetitions during the proceess of fulfiling the exercises are directed on perfection of the pupils self-work. The most important condition of speling skills formation is the step-to-step procedure. Every kind of the lesson requires the definite structure of didactic stock. |
|
Date |
2017-01-12T12:16:49Z
2017-01-12T12:16:49Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Антончук О. М. Вихідні лінгводидактичні позиції у застосуванні методу вправ на уроках вивчення орфографії / О. М. Антончук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10. Проблеми граматики і лексикології української мови: Збірник наукових праць / Відп. редактор М. Я. Плющ. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – Випуск 5. – С. 252-254.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12390 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Серія 10. Проблеми граматики і лексикології української мови;
|
|
Publisher |
НПУ імені М.П. Драгоманова
|
|