Запис Детальніше

Вихідні лінгводидактичні позиції у застосуванні методу вправ на уроках вивчення орфографії

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вихідні лінгводидактичні позиції у застосуванні методу вправ на уроках вивчення орфографії
 
Creator Антончук, О. М.
 
Subject вправа
метод вправ
завдання
орфографічне правило
orphography
method of exercising
signs of orphography
exercise
 
Description Стаття містить аналіз вихідних лінгводидактичних позицій у застосуванні методу вправ на уроках вивчення орфографії,
критеріїв добору вправ відповідно до складності тієї чи тієї теми, етапу формування орфографічної навички.
Multiplied repetitions during the proceess of fulfiling the exercises are directed on perfection of the pupils self-work. The most important
condition of speling skills formation is the step-to-step procedure. Every kind of the lesson requires the definite structure of didactic stock.
 
Date 2017-01-12T12:16:49Z
2017-01-12T12:16:49Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Антончук О. М. Вихідні лінгводидактичні позиції у застосуванні методу вправ на уроках вивчення орфографії / О. М. Антончук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10. Проблеми граматики і лексикології української мови: Збірник наукових праць / Відп. редактор М. Я. Плющ. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – Випуск 5. – С. 252-254.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12390
 
Language uk
 
Relation Серія 10. Проблеми граматики і лексикології української мови;
 
Publisher НПУ імені М.П. Драгоманова