Соціальна каузальна атрибуція процесу етнічного споживання
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціальна каузальна атрибуція процесу етнічного споживання
|
|
Creator |
Сюсель, Юлія Володимирівна
|
|
Subject |
етнічне споживання
каузальна атрибуція етнічний символ етноімідж етнічний стереотип этническое потребление каузальная атрибуция этнический символ этноимидж этнический стереотип ethnic consumption causal attribution ethnic symbol ethnic image ethnic stereotype 122:316.4.62 |
|
Description |
У статті здійснено філософське осмислення сутності етнічного споживання в контексті теорії соціальної каузальної атрибуції. Розглянуто три аспекти етнічного споживання як соціального процесу. Атрибутивний аспект етнічного споживання проявляється в трансляції й підтриманні культурних традицій, ритуалів через використання етнічних символів, що формують статусно-рольовий фасад. Інтеракційний аспект розкритий у концепції етнічного споживання як одного з полів міжкультурної взаємодії. Суб’єктивно-символічний аспект етнічного споживання спрямований на усвідомлення індивідом своєї належності до етнічної групи, що спонукає індивіда оволодівати різними видами споживчої діяльності, засвоювати та втілювати споживчі норми й цінності, забезпечуючи етнічну ідентифікацію. В статье осуществлено философское осмысление сущности этнического потребления в контексте теории социальной каузальной атрибуции. Рассмотрены три аспекта этнического потребления как социального процесса. Атрибутивный аспект этнического потребления проявляется в трансляции и поддержании культурных традиций, ритуалов, используя этнические символы, которые формируют статусно-ролевой фасад. Интеракционный аспект раскрыт в концепции этнического потребления как одного из полей межкультурного взаимодействия. Субъективно-символический аспект этнического потребления направлен на осознание индивидом своей принадлежности к этнической группе, что побуждает индивида овладевать различными видами потребительской деятельности, усваивать и воплощать потребительские нормы и ценности, обеспечивая этническую идентификацию. The article provides a philosophical understanding of the nature of the ethnic consumption in the context of the theory of social causal attribution. Three aspects of ethnic consumption as a social process. Attributive aspect of ethnic consumption is shown in the transmission and maintenance of cultural traditions, rituals, through the use of ethnic symbols that form of status-role facade. And interactive aspect of ethnic consumption discovered the concept of ethnic consumption as one of the fields of intercultural interaction. Subjectively symbolic aspect aimed at understanding the individual of his belonging to an ethnic group that encourages the individual to master various types of consumer activity, learn and implement consumer norms and values, ensuring ethnic identification. |
|
Date |
2017-01-12T13:42:06Z
2017-01-12T13:42:06Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сюсель Ю. В. Соціальна каузальна атрибуція процесу етнічного споживання / Ю. В. Сюсель // Актуальні проблеми філософії та соціології. Науково-практичний журнал. – Вип. 3. – Одеса : Національний університет «Одеська юридична академія», 2015. – С. 161–165.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12408 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Національний університет "Одеська юридична академія"
|
|