Реклама в контексті комунікації масової культури
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реклама в контексті комунікації масової культури
An advertisement is in the context of communication of mass culture |
|
Creator |
Волинець, О.О.
|
|
Subject |
реклама
комунікація діалог реклама коммуникация диалог advertising communication dialog |
|
Description |
В статті надається аналіз рекламної діяльності як комунікативного феномену в контексті масової культури. Визначаються висхідні комунікативні константи прагматики реклами – діалог і розсіювання. В статье дается анализ рекламной деятельности как коммуникативного феномена в контексте массовой культуры. Определяются исходные коммуникативные константы прагматики рекламы - диалог и рассеяния. In the article the analysis of publicity activity is given as the communicative phenomenon in the context of mass culture. Ascending communicative constants are determined advertising pragmatists are a dialog and dispersion. |
|
Date |
2017-01-14T12:50:35Z
2017-01-14T12:50:35Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Волинець О.О. Реклама в контексті комунікації масової культури / О.О. Волинець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 7. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія: [зб. наукових праць] / ред. рада: В. П. Андрущенко (голова). – К.: Видавництвово НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 29 (41). – C. 73-79
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12439 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|