Запис Детальніше

Реклама в контексті комунікації масової культури

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реклама в контексті комунікації масової культури
An advertisement is in the context of communication of mass culture
 
Creator Волинець, О.О.
 
Subject реклама
комунікація
діалог
реклама
коммуникация
диалог
advertising
communication
dialog
 
Description В статті надається аналіз рекламної діяльності як комунікативного феномену в
контексті масової культури. Визначаються висхідні комунікативні константи
прагматики реклами – діалог і розсіювання.
В статье дается анализ рекламной деятельности как коммуникативного феномена в
контексте массовой культуры. Определяются исходные коммуникативные константы
прагматики рекламы - диалог и рассеяния.
In the article the analysis of publicity activity is given as the communicative phenomenon in the
context of mass culture. Ascending communicative constants are determined advertising
pragmatists are a dialog and dispersion.
 
Date 2017-01-14T12:50:35Z
2017-01-14T12:50:35Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Волинець О.О. Реклама в контексті комунікації масової культури / О.О. Волинець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 7. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія: [зб. наукових праць] / ред. рада: В. П. Андрущенко (голова). – К.: Видавництвово НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 29 (41). – C. 73-79
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12439
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова