Оцінювання навчальних досягнень учнів і студентів за результатами проектно-технологічної діяльності освітньої галузі «Технології»
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінювання навчальних досягнень учнів і студентів за результатами проектно-технологічної діяльності освітньої галузі «Технології»
Оценивание учебных достижений учеников и студентов за результатами проектно-технологической деятельности образовательной отрасли "Технологии" The assessment of pupils’ and students’ educational achievements by the results of a design-technological activity of educational field "Technology" |
|
Creator |
Ніколайчук, Світлана Петрівна
Николайчук, Светлана Петровна Nikolaychuk, Svitlana Petrivna |
|
Subject |
проектно-технологічна діяльність
види оцінювання рівні оцінювання критерії оцінювання проектно-технологическая деятельность виды оценивания уровни оценивания критерии оценивания design-technological activity types of assessment stages of assessment criteria of assessment |
|
Description |
У статті розкрито поняття проектно-технологічної діяльності, вказано на відмінності оцінювання учнів і студентів, описані види оцінювання навчальних досягнень учнів і студентів; розкрито 4 етапи оцінювання (за поточну роботу, за виріб, за пояснювальну записку (проектну папку), за захист проекту); визначено чотири рівні оцінювання навчальних досягнень учнів; визначено критерії оцінювання творчого проекту учнів (за 12-ти бальною системою) та критерії оцінювання творчого проекту студентів (за 100-бальною системою).
В статье раскрыто понятие проектно-технологической деятельности, указано на отличия оценивания учеников и студентов, описаны виды оценивания учебных достижений учеников и студентов; раскрыты 4 этапа оценивания (за текущую работу, за изделие, за объяснительную записку (проектную папку), за защиту проекта); определенно четыре уровни оценивания учебных достижений учеников; определенно критерии оценивания творческого проекта учеников (по 12-ти бальной системе) и критерии оценивания творческого проекта студентов (по 100-бальной системе). Ключевые слова: проектно-технологическая деятельность, виды оценивания, уровни оценивания, критерии оценивания. The article exposes the concept of a design-technological activity, shows the differences in assessment of pupils and students, describes the types of assessment of pupils’ and students’ educational achievements; 4 stages of assessment are exposed: for a current work, for a creation (a product), for an explanatory note (project folder), for a project defence; four stages of assessment of students’ educational achievements are defined; the criteria of assessment of pupils’ (according to 12-mark system) and students’ (according to 100-mark system) creative project are defined. |
|
Date |
2017-01-17T09:01:05Z
2017-01-17T09:01:05Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ніколайчук, С. П. Оцінювання навчальних досягнень учнів і студентів за результатами проектно-технологічної діяльності освітньої галузі "Технології" / С. П. Ніколайчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 28. - С. 170-174
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12472 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи;Випуск 28
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|