Запис Детальніше

Прогностичні концептуальні підходи до реформування технологічної освіти учнів загальноосвітньої школи

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Прогностичні концептуальні підходи до реформування технологічної освіти учнів загальноосвітньої школи
 
Creator Вдовченко, В. В.
Корець, Микола Савич
Тарара, А. М.
 
Subject навчальний предмет “Технології”
концептуальний підхід
навички
проектна та технологічно діяльність
educational article of “Technology”
conceptual approach
skills
project and technologically activity
учебный предмет “Технологии”
концептуальный подход
навыки
проектная и технологически деятельность
 
Description В статті розглядається оновлений зміст навчального предмету “Технології”, розроблений
з урахуванням розглянутих прогностичних концептуальних підходів до реформування
технологічної освіти, на засадах компетентнісного підходу. Що сприятиме виробленню в учнів
основної школи навичок творчої проектної та технологічної діяльності, вихованню культури
навчальної праці, здійсненню допрофільної підготовки за їхнім особистісно зорієнтованим
вибором і з урахуванням індивідуальних можливостей, забезпеченню умов для їхнього профільного
самовизначення.
The renewed maintenance of the educational article of “Technology”, developed taking into
account the considered prognosis conceptual going near reformation of technological education, is
examined in the article, on principles of competent approach. That will be instrumental in making for the
students of basic school of skills of creative project and technological activity, education of culture of
educational labour, to realization of doprofil’noy preparation after their personality orientated choice
and taking into account individual possibilities, to providing of terms for their type self-determination.
В статье рассматривается обновленное содержание учебного предмета “Технологии”,
разработанное с учетом рассмотренных прогностических концептуальных подходов к
реформированию технологического образования, на принципах компетентнисного подхода. Что
будет способствовать выработке у учеников основной школы навыков творческой проектной и
технологической деятельности, воспитанию культуры учебного труда, осуществлению
допрофильной подготовки за их личностно сориентированным выбором и с учетом
индивидуальных возможностей, обеспечению условий для их профильного самоопределения.
 
Date 2017-01-17T11:59:36Z
2017-01-17T11:59:36Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Вдовченко, В. В. Прогностичні концептуальні підходи до реформування технологічної освіти учнів загальноосвітньої школи / В. В. Вдовченко, М. С. Корець, А. М. Тарара // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 19. - С. 34-43
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12477
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова