Особливості використання вербальних та невербальних засобів комунікації в професійній діяльності сучасного педагога
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості використання вербальних та невербальних засобів комунікації в професійній діяльності сучасного педагога
Features of the use of verbal and non-verbal means of communication in professional activity of a contemporary pedagogue |
|
Creator |
Пасько, К.
|
|
Subject |
освіта
спілкування вчитель образование общение учитель education communication teacher |
|
Description |
У статті йдеться про можливості та специфіку використання педагогами вербальних і невербальних засобів комунікації, їх вплив на оптимізацію діяльності вчителя, проблеми вдосконалення процесу спілкування і взаєморозуміння з учнями. В статье говорится о возможности и спецификe использования педагогами вербальных и невербальных средств коммуникации, их влияние на оптимизацию деятельности учителя, проблемах совершенствования процесса общения и взаимопонимания с учениками. The article deals with the possibilities and specificity of the pedagogue’s use of verbal and non-verbal means of communication, its impact on the optimization of teacher’s activity, problems of improvement of the process of intercommunication and rapport with the students. |
|
Date |
2017-01-18T20:24:30Z
2017-01-18T20:24:30Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пасько К. Особливості використання вербальних та невербальних засобів комунікації в професійній діяльності сучасного педагога / К. Пасько // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 7. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія: [зб. наукових праць] / ред. рада: В. П. Андрущенко (голова). – К.: Видавництвово НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 29 (41). – C. 258-263
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12519 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|