Ефективність використання методів арт-терапії у профілактиці негативних емоційних станів дітей молодшого шікільного віку
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ефективність використання методів арт-терапії у профілактиці негативних емоційних станів дітей молодшого шікільного віку
|
|
Creator |
Вайнола, Р.Х.
Косюк, Н.Б. |
|
Subject |
психологічний стан
психоемоційний стан негативний психоемоційний стан арт-терапія психологическое состояние психоэмоциональное состояние негативное психоэмоциональное состояние арт-терапия psychological condition psycho-emotional state negative psycho-emotional state art therapy 37.013.42:378.147:159.922 |
|
Description |
Визначено роль методів арт-терапії в профілактиці та подоланні негативних емоційних станів дітей молодшого шкільного віку. Виявлено особливості розвитку емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку та здійснено характеристику типових негативних емоційних станів, що є характерними для даного віку. Визначено особливості переживання негативних емоційних станів дітьми молодшого шкільного віку Окреслено основні види ар-терапії, що доцільно використовувати при роботі з емоційною сферою дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано можливості танцювальної та ізотерапії як технік арт-терапії в подоланні негативних психоемоційних станів молодших школярів. Подано перелік вікових труднощів та проблем, які за несприятливих умов можуть призводити до виникнення у дітей негативних психічних станів. Определена роль методов арт-терапии в профилактике и преодолении негативных эмоциональных состояний детей младшего школьного возраста. Выявлены особенности развития эмоциональной сферы детей младшего школьного возраста и осуществлено характеристику типичных негативных эмоциональных состояний, характерные для данного возраста. Определены особенности переживания негативных эмоциональных состояний детьми младшего школьного возраста Определены основные виды ар-терапии, которые целесообразно использовать при работе с эмоциональной сферой детей младшего школьного возраста. Проанализированы возможности танцевальной и изотерапии как техник арт-терапии в преодолении негативных психоэмоциональных состояний младших школьников. Перечислены возрастных трудностей и проблем, которые при определенных неблагоприятных условиях могут приводить к возникновению у детей негативных психических состояний. The role of art therapy techniques in preventing and overcoming negative emotional states of children of primary school age. The features of the emotional sphere of children of primary school age and made common characteristic of negative emotional states that are specific to this age. The features experience negative emotional states of children of primary school age The basic types of altherapy that should be used when dealing with the emotional sphere of children of primary school age. The possibilities of dance and isotherapy as art therapy techniques to overcome the negative psycho-emotional state primary school children. Posted age for the difficulties and problems that under certain unfavorable conditions can lead to the appearance of children in negative mental states. |
|
Date |
2017-01-23T08:27:09Z
2017-01-23T08:27:09Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Вайнола Р.Х. Ефективність використання методів арт-терапії у профілактиці негативних емоційних станів дітей молодшого шікільного віку / Р.Х. Вайнола, Н.Б. Косюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. – Випуск 20 : збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 3-10
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12537 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|