Запис Детальніше

Теоретичні підходи до вивчення соціального досвіду

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні підходи до вивчення соціального досвіду
 
Creator Бутриновська, У.П.
 
Subject соціальний досвід
набуття соціального досвіду
позашкільні навчальні заклад
социальный опыт
приобретение социального опыта
внешкольные учебные заведения
social experience
gaining social experience
extracurricular education
37.013. 42
 
Description За результатами теоретичного аналізу наукових джерел розкрито
теоретичний аспект поняття «соціальний досвід». Визначено, що
соціальний досвід — це результат пізнавальної і практичної діяльності
особистості, що виражається в синтезі знань про соціальну дійсність,
досвіду виконання способів діяльності, досвіду емоційних відносин. Під «набуттям соціального досвіду» ми розуміємо процес, спрямований на
пізнання соціальних норм за допомогою сприйняття, осмислення,емоційного
переживання й усвідомлення необхідності відповідати їм та втілювати їх у
своїй поведінці.
По результатам теоретического анализа научных источников
раскрыт теоретический аспект понятия «социальный опыт».
Определено,что социальный опыт — это результат познавательной и
практической деятельности личности, выражающийся в синтезе знаний о
социальной действительности, опыта выполнения способов деятельности,
опыта эмоциональных отношений. При этом под «приобретением
соціального опыта» мы понимаем процесс, направленный на познание
существующих в обществе социальных норм посредством восприятия,
осмысления,эмоционального переживания и осознания необходимости
соответствовать им и воплощать их в своем поведении.
The article, based on a theoretical analysis of scientific literature, deals with
the problem of formation of adolescents’ social experience. Having considered
psychological and pedagogical studies on the issue, the author has concluded that
the formation of social experience in extracurricular institutions is still
insufficiently developed. Social experience is found out to be a product of
socialization. In addition, a theoretical aspect of the concept «social experience»
is disclosed. Social experience is determined to be the result of cognitive and
practical activities of the individual, manifested in the synthesis of knowledge
about the social reality,experiences of performing the methods of activity,
experiences of emotional relationships. At the same time, under the «acquisition of
social experience» is meant a process aimed at perception of social norms and
awareness of the need to meet them and to implement them in one’s behavior.
 
Date 2017-01-23T09:46:33Z
2017-01-23T09:46:33Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Бутриновська У.П. Теоретичні підходи до вивчення соціального досвіду / У.П. Бутриновська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. – Випуск 20 : збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 10-18
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12539
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова