Теоретичні підходи до вивчення соціального досвіду
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні підходи до вивчення соціального досвіду
|
|
Creator |
Бутриновська, У.П.
|
|
Subject |
соціальний досвід
набуття соціального досвіду позашкільні навчальні заклад социальный опыт приобретение социального опыта внешкольные учебные заведения social experience gaining social experience extracurricular education 37.013. 42 |
|
Description |
За результатами теоретичного аналізу наукових джерел розкрито теоретичний аспект поняття «соціальний досвід». Визначено, що соціальний досвід — це результат пізнавальної і практичної діяльності особистості, що виражається в синтезі знань про соціальну дійсність, досвіду виконання способів діяльності, досвіду емоційних відносин. Під «набуттям соціального досвіду» ми розуміємо процес, спрямований на пізнання соціальних норм за допомогою сприйняття, осмислення,емоційного переживання й усвідомлення необхідності відповідати їм та втілювати їх у своїй поведінці. По результатам теоретического анализа научных источников раскрыт теоретический аспект понятия «социальный опыт». Определено,что социальный опыт — это результат познавательной и практической деятельности личности, выражающийся в синтезе знаний о социальной действительности, опыта выполнения способов деятельности, опыта эмоциональных отношений. При этом под «приобретением соціального опыта» мы понимаем процесс, направленный на познание существующих в обществе социальных норм посредством восприятия, осмысления,эмоционального переживания и осознания необходимости соответствовать им и воплощать их в своем поведении. The article, based on a theoretical analysis of scientific literature, deals with the problem of formation of adolescents’ social experience. Having considered psychological and pedagogical studies on the issue, the author has concluded that the formation of social experience in extracurricular institutions is still insufficiently developed. Social experience is found out to be a product of socialization. In addition, a theoretical aspect of the concept «social experience» is disclosed. Social experience is determined to be the result of cognitive and practical activities of the individual, manifested in the synthesis of knowledge about the social reality,experiences of performing the methods of activity, experiences of emotional relationships. At the same time, under the «acquisition of social experience» is meant a process aimed at perception of social norms and awareness of the need to meet them and to implement them in one’s behavior. |
|
Date |
2017-01-23T09:46:33Z
2017-01-23T09:46:33Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бутриновська У.П. Теоретичні підходи до вивчення соціального досвіду / У.П. Бутриновська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. – Випуск 20 : збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 10-18
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12539 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|