Особливості формування режисерських знань та умінь у майбутніх соціальних педагогів як керівників театральних колективів
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості формування режисерських знань та умінь у майбутніх соціальних педагогів як керівників театральних колективів
|
|
Creator |
Короткова, Р.І.
|
|
Subject |
режисерське мистецтво
елементи сценічної грамоти художня цілісність вистави режиссерское искусство элементы сценической грамоты художественная целостность спектакля art director scenic elements literacy artistic integrity of the performance 37018.4:37.01342 |
|
Description |
У представленому матеріалі розглянуто особливості формування якостей, знань та вмінь майбутнього соціального педагога у роботі з театральним колективом як режисера-організатора сценічної дії. Режисура розглядається як організація людської долі у просторі та в часі й завжди у конкретному прояві. Головною метою діяльності режисера є створення єдності колективу, творчої атмосфери завдяки демократичному стилю керування. Головна функція режисера – творча організація взаємодії між акторами з метою створення гармонійної єдності, що підпорядковується обумовленому ідейно-художньому задуму. Тому майбутньому соціальному педагогу-режисеру необхідно володіти такими навичками та уміннями, як творча спостережливість, творча фантазія та уява завдяки чому відбувається процес образного мислення. В представленном материале рассматриваются особенности формирования способностей, знаний и умений будущего социального педагога в работе с театральным коллективом как режиссера - организатора сценического действия. Режиссура рассматривается как организация человеческой судьбы в пространстве, во времени и всегда в конкретном проявлении. Главной целью деятельности режиссера есть создание в коллективе единства, творческой атмосферы благодаря демократическому стилю руководства. Главная функция режиссера – творческая организация взаимодействия между актерами с целью создания гармонического единства, которое подчинено обусловленному идейно- художественному замыслу. Поэтому будущему социальному педагогу- режиссеру необходимо владеть такими навыками и умениями, как творческая наблюдательность, творческая фантазия и представление благодаря чему происходит процесс образного мышления. The materials presented Features of skills, knowledge and abilities of future social workers to work with theater companies as a director - organizer of the stage action. Directing is regarded as the organization human destiny in space and in time and always in a particular manifestation. The main goal of the Director is to create unity of collective, creative atmosphere thanks to a democratic style of management Main function of the producer – creative organization of interaction between actors with the aim of creating a harmonious unity that obeys a specified ideological and artistic plan. So future social teacher-Director must possess the following skills and skills as a creative power of observation, creative fantasy and imagination due to the process of imaginative thinking. |
|
Date |
2017-01-23T09:54:46Z
2017-01-23T09:54:46Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Короткова Р.І. Особливості формування режисерських знань та умінь у майбутніх соціальних педагогів як керівників театральних колективів / Р.І. Короткова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. – Випуск 20 : збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 41-47
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12543 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|