Запис Детальніше

Напрями діяльності соціального педагога з дітьми-переселенцями

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Напрями діяльності соціального педагога з дітьми-переселенцями
 
Creator Лук’янова, К.А.
 
Subject соціально-педагогічна діяльність
дезадаптація
соціально-педагогічна діагностика
соціальна профілактика
социально-педагогическая деятельность
дезадаптация
социально-педагогическая диагностика
социальная профилактика
socialpedagogical activity
deconditioning
socialpedagogical diagnostics
social prophylaxis
37.013.42-051:376-054.73
 
Description У даній статті розкрито теоретичні аспекти та практичні підходи
роботи соціального педагога з дітьми-переселенцями з Луганської та
Донецької областей України, які, опинившись заручниками надзвичайної
психологічної напруги, страху та страждань, вимушені були покинути
власні домівки у зв’язку з проведенням на цих територіях
Антитерористичної операції та створенням загрози їх життю. Автором
проаналізовано основні проблеми, які характерні для даної категорії
населення, а також можливі наслідки негативних впливів на особистість
дитини. Запропоновано основні напрямки соціально-педагогічної діяльності з
дітьми-переселенцями, ефективна реалізація яких сприятиме подоланню
негативних явищ особистісного розвитку та забезпеченню успішної
соціалізації, активізації потенційних ресурсів, створенню сприятливих умов
життєдіяльності особистості. Окрім того, автор розглядає організацію
системи підтримки дітей-переселенців в окремих регіонах України.
В данной статье раскрыто теоретические аспекты и практические
подходы работы социального педагога с детьми-переселенцами с Луганской
и Донецкой областей Украины, которые, оказавшись заложниками
психологического напряжения, страха и страданий, вынуждены были
покинуть собственное жилье в связи с проведением на этих территориях Антитеррористической операции и созданием угрозы их жизни. Автором
проанализировано основные проблемы, которые характерны для данной
категории населения, а также возможные последствия неблагоприятных
влияний на личность ребенка. Предложено основные направления социально-
педагогической деятельности с детьми-переселенцами, эффективная
реализация которых будет способствовать преодолению негативных
явлений личностного роста и обеспечению успешной социализации,
активизации потенциальных ресурсов, созданию благоприятных условий
жизнедеятельности личности. Помимо этого, автор рассматривает
организацию системы поддержки детей-переселенцев в конкретных
регионах Украины.
In this article theoretical aspects and practical approaches of work of social
teacher are exposed with children-migrants from the Lugansk and Donetsk areas
of Ukraine, which, finding oneself the hostages of extraordinary psychological
tension, fear and sufferings, the forced were to abandon own houses in connection
with a leadthrough on these territories of the Anti-terror operation and creation of
threat their life. An author is analyses basic problems, what characteristic for this
category of population, and also possible consequences of negative influences, on
personality of child. Basic directions of socialpedagogical activity are offered with
children-migrants, effective realization of which will be instrumental in
overcoming of the negative phenomena of personality development and providing
of successful socialization, activation of potential resources, creation of favourable
terms of vital functions of personality. Except for that, an author examines
organization of the system of support of children-migrants in the separate regions
of Ukraine.
 
Date 2017-01-23T13:25:21Z
2017-01-23T13:25:21Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Лук’янова К.А. Напрями діяльності соціального педагога з дітьми-переселенцями / К.А. Лук’янова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. – Випуск 20 : збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 53-63
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12548
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова