Аналіз результатів експериментального дослідження формування соціально-етичних цінностей у студентів економічних спеціальностей
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз результатів експериментального дослідження формування соціально-етичних цінностей у студентів економічних спеціальностей
|
|
Creator |
Сікалюк, А. І.
|
|
Subject |
експериментальне дослідження
соціально-етичні цінності цілеспрямованість экспериментальное исследование социально- этические ценности целеустремленность experimental research socio-ethical values purposefulness 37.032 (045) |
|
Description |
У статті проаналізовано результати експериментального дослідження формування соціально-етичних цінностей (цілеспрямованість, соціальна відповідальність, взаємодія) у студентів економічних спеціальностей. Доведено ефективність змісту методів, форм і методик формування соціально-етичних цінностей особистості студента в умовах позанавчальної діяльності. Розглянуто динаміку ставлення майбутніх менеджерів до соціально-етичних цінностей і адекватної до ситуації соціально-етичної поведінки та стилю управління. Доведено, що метод проектування і ситуативна методика сприяють формуванню у студентів логіки власного соціального зростання, позитивної мотивації оволодіння знаннями, навичками соціально-етичної поведінки. Обґрунтовано доцільність проведення семінару-практикуму «Професійна етика менеджера економічного профілю» на формувальному етапі експериментального дослідження. В статье проанализированы результаты экспериментального исследования формирования социально-этических ценностей (целеустремленность, социальная ответственность, взаимодействие) у студентов экономических специальностей. Доказана эффективность содержания методов, форм и методик формирования социально-этических ценностей личности студента в условиях внеучебной деятельности. Рассмотрена динамика отношения будущих менеджеров к социально- этическим ценностям и адекватной к ситуации социально-этического поведения и стиля управления. Доказано, что метод проектирования и ситуативная методика способствуют формированию у студентов логики собственного социального роста, положительной мотивации овладения знаниями, навыками социально-этического поведения. Обоснована целесообразность проведения семинара-практикума «Профессиональная этика менеджера экономического профиля» на формирующем этапе экспериментального исследования. The results of the experimental research the formation of socio-ethical values (purposefulness, social responsibility, interaction) among students of economic specialties have been analyzed in the article. The efficiency of the methods, forms and methodologies of forming socio-ethical values of the student’s personality in conditions of extracurricular activity has been proved. The dynamics of the future managers’ attitude to the socio-ethical values and adequate to the situation of socio-ethical behavior and management style has been considered. It has been proved that the project method and situational method contribute to the formation of students’ own logic of social growth, positive motivation for the acquisition of knowledge, skills, socio-ethical behavior. The expediency of conducting a practical class «Professional ethics of the economic sphere manager» on the forming stage of the experimental research has been grounded. |
|
Date |
2017-01-25T08:14:47Z
2017-01-25T08:14:47Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сікалюк А. І. Аналіз результатів експериментального дослідження формування соціально-етичних цінностей у студентів економічних спеціальностей / А. І. Сікалюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. – Випуск 20 : збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 95-103
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12564 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|