Психолого-педагогічні аспекти профілактичної роботи з типологічними групами важковиховуваних підлітків
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психолого-педагогічні аспекти профілактичної роботи з типологічними групами важковиховуваних підлітків
|
|
Creator |
Вольнова, Л. М.
|
|
Subject |
підлітки
важковиховувані психолого-педагогічна робота подростки трудновоспитуемы психолого- педагогическая работа teenager an awkward teenagers psychological and pedagogical work 37.013.42 : 376.58 (075.8) |
|
Description |
Описано етапи психолого-педагогічної роботи з важковиховуваними підлітками у школі, починаючи від їх первинного виявлення (початковий етап – стадія інформованості про проблеми підлітка, стадія розуміння проблем підлітка, пошуково-формувальна стадія; основний етап – реконструювальна і реабілітаційна стадії). Охарактеризовано зміст діагностичної роботи з важковиховуваними за визначеними етапами. Розкриті напрями профілактичної роботи: виділення груп підлітків, яких можна вважати важковиховуваними («вразливі», «конфліктні», «самовпевнені»); диференціація профілактично-виховного процесу; практична профілактична робота з типологічними групами важковиховуваних підлітків. Наведені приклади профілактичної роботи з представниками окремих типологічних груп важковиховуваних підлітків. Описаны этапы психолого-педагогической работы с трудновоспитуемыми подростками в школе, начиная от их первичного обнаружения (начальный этап – стадия информированности о проблемах подростка, стадия понимания проблем ребенка, поисково-формирующая стадия; основной этап – реконструктивная и реабилитационная стадии). Охарактеризовано содержание диагностической работы с трудновоспитуемыми по определенным этапам. Раскрыты направления профилактической работы: выделение групп подростков, которых можно считать трудновоспитуемыми («уязвимые», «конфликтные», «самоуверенные»); дифференциация профилактически-воспитательного процесса; практическая профилактическая работа с типологическими группами трудновоспитуемых подростков. Приведенные примеры профилактической работы с представителями отдельных типологических групп трудновоспитуемых подростков. The stages of psychological and pedagogical work with awkward teenagers in the school since their initial detection are described (the initial stage – stage of awareness of problems of teen, stage of understanding of problems of teenager, searching-forming stage; basic stage – the stages of reconstruction and rehabilitation). The content of the diagnostic work with difficult children at certain stages are characterized. Direction of preventive work are disclosed: the selection of groups of teenagers who can be considered an awkward children («impressionable», «conflict», «arrogant»); differentiation of preventive and educational process; practical preventive work with an awkward teenagers’ typological groups. Examples of preventive work with representatives of individual typological groups’ awkward teenagers are given. |
|
Date |
2017-01-27T08:25:38Z
2017-01-27T08:25:38Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Вольнова Л. М. Психолого-педагогічні аспекти профілактичної роботи з типологічними групами важковиховуваних підлітків / Л. М. Вольнова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. – Випуск 20 : збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 125-134
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12601 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|