Підвищення рівня емоційної саморегуляції педагога шляхом оволодіння саногенним типом мислення
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Підвищення рівня емоційної саморегуляції педагога шляхом оволодіння саногенним типом мислення
|
|
Creator |
Шевчишена, О.В.
|
|
Subject |
емоційна саморегуляція вчителя
позитивне та негативне мислення педагога професійно-педагогічні ситуації эмоциональная саморегуляция учителя позитивное и негативное мышление педагога профессионально-педагогические ситуации emotional self-regulation of a teacher positive and negative thinking of a teacher vocational and educational situations 159.9:613.8 |
|
Description |
Стаття присвячується теоретичному дослідженню емоційної саморегуляції педагога та її впливу на вирішення вчителем педагогічних задач. Досліджено розвиток емоційної саморегуляції сучасного вчителя шляхом апробації соціально-просвітницького тренінгу з розвитку ссаногенного (позитивного) мислення педагога. Доведено, що цілеспрямована робота з вчителями, яка стосується підвищення емоційної саморегуляції з використанням засобів соціально- просвітницького тренінгу з розвитку саногенного мислення, сприяє виробленню в них здатності досягати високого рівня суб’єктивного контролю у різноманітних професійно-педагогічних ситуаціях і демонструвати виважені емоційні реакції на виникаючі життєві і професійні обставини. Статья посвящается теоретическому исследованию эмоциональной саморегуляции педагога и ее влиянию на решение учителем педагогических задач. Исследовано развитие эмоциональной саморегуляции современного учителя путем апробации социально-просветительского тренинга с развития саногенного (позитивого) мышления педагога. Доказано, что целенаправленная работа с учителями, касающаяся повишения уровня эмоциональной саморегуляции с использованием средств социально-просветительского тренинга с развития саногенного мышления, способствует выработке у них способности достичь высокого уровня субъективного контроля у разнообразных профессионально-педагогических ситуациях и демонстрировать уравновешенные эмоциональные реакции на возникающие жизненные и профессиональные обстоятельства. The article deals with the theoretical investigation of a teacher’s emotional self-control and its influence on solving educational problems of a teacher. The author studied the development of emotional self-regulation of a modern teacher by means of testing socio - educational training on sanohennym( positive) thinking of a teacher. It was proved that purposeful work of teachers concerning emotional selfimprovement with the use of socio-educational training of sanohennym (positive) thinking, helps to produce in them the ability to achieve a high level of subjective control in various professional and educational situations and demonstrate balanced emotional responses to emerging life and professional circumstances. |
|
Date |
2017-01-26T14:07:06Z
2017-01-26T14:07:06Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шевчишена О.В. Підвищення рівня емоційної саморегуляції педагога шляхом оволодіння саногенним типом мислення / О.В. Шевчишена // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. – Випуск 20 : збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 187-197
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12585 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|