Запис Детальніше

Споживацька поведінка як символічна інтеракція у віртуальному вимірі

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Споживацька поведінка як символічна інтеракція у віртуальному вимірі
 
Creator Сюсель, Юлія Володимирівна
 
Subject споживацька поведінка
символічна інтеракція
віртуалізація
електронна комерція
потребительское поведение
символическая интеракция
виртуализация
электронная коммерция
consumer behavior
symbolic interaction
virtualization
e-commerce
316.62(773.2)
 
Description Сьогодні ми спостерігаємо нову тенденцію у сфері споживання. Ця тенденція пов’язана з новим етапом комунікативного процесу, новизна якого, насамперед, проявляється у наявності віртуального простору та впливові цього простору на споживання. Тобто, серед нового у суспільстві споживання особливий статус належить віртуально-мережевій реальності. У статті зроблено спробу проаналізувати споживацьку поведінку у сучасному віртуальному вимірі. Окреслено провідні риси споживацької поведінки на основі концепції символічного інтеракціонізму. Проаналізовано як розвиток інфраструктури глобальної мережі Інтернет і комерціалізація Інтернету призвели до змін способів споживання, заснованих на принципах мережевої економіки. Визначено зміни знаково-символічних стосунків у споживанні, які є результатом прогнозованого розвитку електронної комерції.
Сегодня мы наблюдаем новую тенденцию в сфере потребления. Эта тенденция связана с новым этапом коммуникативного процесса, новизна которого, прежде всего, проявляется в наличии виртуального пространства и влиянии этого пространства на потребление. То есть, среди нового в обществе потребления особый статус принадлежит виртуально-сетевой реальности. В статье сделана попытка проанализировать потребительское поведение в современном виртуальном измерении. Определены основные черты потребительского поведения на основе концепции символического интеракционизма. Проанализировано как развитие инфраструктуры глобальной сети Интернет и коммерциализация Интернета привели к изменениям способов потребления, основанных на принципах сетевой экономики. Определены изменения знаково-символических отношений в потреблении, которые являются результатом прогнозируемого развития электронной коммерции.
Today we are witnessing a new trend in consumption. This trend is linked to the new stage of the communication process, which novelty, especially evident in the presence of virtual space and its impact on the consumption space. That is, among the new consumer society in the special status belongs networked virtual-reality. The article attempts to analyze consumer behavior in today's virtual dimension. Outlines the key features of consumer behavior based on the concept of symbolic interactionism. Analyzed as the development of the Internet infrastructure and Internet commercialization have led to changes in methods of consumption, based on the principles of network economy. The changes in semantic-symbolic relationship in consumption resulting from the projected development of e-commerce.
 
Date 2017-01-30T08:00:21Z
2017-01-30T08:00:21Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Сюсель Ю. В. Споживацька поведінка як символічна інтеракція у віртуальному вимірі / Ю. В. Сюсель // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. № 1045. Серія: «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи» : Збірник наукових праць. – Вип. 30. – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2013. – С. 58–63.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12613
 
Language uk
 
Relation Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи;
 
Publisher ХНУ імені В. Н. Каразіна