Споживацька поведінка як символічна інтеракція у віртуальному вимірі
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Споживацька поведінка як символічна інтеракція у віртуальному вимірі
|
|
Creator |
Сюсель, Юлія Володимирівна
|
|
Subject |
споживацька поведінка
символічна інтеракція віртуалізація електронна комерція потребительское поведение символическая интеракция виртуализация электронная коммерция consumer behavior symbolic interaction virtualization e-commerce 316.62(773.2) |
|
Description |
Сьогодні ми спостерігаємо нову тенденцію у сфері споживання. Ця тенденція пов’язана з новим етапом комунікативного процесу, новизна якого, насамперед, проявляється у наявності віртуального простору та впливові цього простору на споживання. Тобто, серед нового у суспільстві споживання особливий статус належить віртуально-мережевій реальності. У статті зроблено спробу проаналізувати споживацьку поведінку у сучасному віртуальному вимірі. Окреслено провідні риси споживацької поведінки на основі концепції символічного інтеракціонізму. Проаналізовано як розвиток інфраструктури глобальної мережі Інтернет і комерціалізація Інтернету призвели до змін способів споживання, заснованих на принципах мережевої економіки. Визначено зміни знаково-символічних стосунків у споживанні, які є результатом прогнозованого розвитку електронної комерції.
Сегодня мы наблюдаем новую тенденцию в сфере потребления. Эта тенденция связана с новым этапом коммуникативного процесса, новизна которого, прежде всего, проявляется в наличии виртуального пространства и влиянии этого пространства на потребление. То есть, среди нового в обществе потребления особый статус принадлежит виртуально-сетевой реальности. В статье сделана попытка проанализировать потребительское поведение в современном виртуальном измерении. Определены основные черты потребительского поведения на основе концепции символического интеракционизма. Проанализировано как развитие инфраструктуры глобальной сети Интернет и коммерциализация Интернета привели к изменениям способов потребления, основанных на принципах сетевой экономики. Определены изменения знаково-символических отношений в потреблении, которые являются результатом прогнозируемого развития электронной коммерции. Today we are witnessing a new trend in consumption. This trend is linked to the new stage of the communication process, which novelty, especially evident in the presence of virtual space and its impact on the consumption space. That is, among the new consumer society in the special status belongs networked virtual-reality. The article attempts to analyze consumer behavior in today's virtual dimension. Outlines the key features of consumer behavior based on the concept of symbolic interactionism. Analyzed as the development of the Internet infrastructure and Internet commercialization have led to changes in methods of consumption, based on the principles of network economy. The changes in semantic-symbolic relationship in consumption resulting from the projected development of e-commerce. |
|
Date |
2017-01-30T08:00:21Z
2017-01-30T08:00:21Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сюсель Ю. В. Споживацька поведінка як символічна інтеракція у віртуальному вимірі / Ю. В. Сюсель // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. № 1045. Серія: «Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи» : Збірник наукових праць. – Вип. 30. – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2013. – С. 58–63.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12613 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи;
|
|
Publisher |
ХНУ імені В. Н. Каразіна
|
|