Запис Детальніше

Інновації на уроках літератури у роботі з розумово відсталими учнями

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інновації на уроках літератури у роботі з розумово відсталими учнями
 
Creator Кравець, Ніна Павлівна
 
Subject розумово відсталі учні
інновації
урок літератури
читацька діяльність
pupils with mental retardation
іnnovations
Literature lesson
reading competence
376-056.016:821.161.2
 
Description 1. Алексеев М.В. Ключевые компетенции в педагогической литературе /М.В. Алексеев // Педагогические технологии, 2000. - №3. – С. 3−17.
2. Бондар С.П. Компетентність особистості – інтегрований компонент навчальних досягнень учнів / С.П. Бондар // Біологія в школі, 2003. − №2. – С. 8−9.
3. Граборов А.Н. Очерки по олигофренопедагогике / А.Н. Граборов. – М. : Учпедгиз, 1961. – 198 с.
4. Зимняя И.А. Ключевые компетентности как результативно целевая основа компетентностного подхода в образовании / И.А. Зимняя. – М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. – 40 с.
5. Ісаєва О.О. Теорія і технологія розвитку читацької діяльності старшокласників у процесі навчання зарубіжної літератури: автореф. дис. на здобуття наук.ступеня д-ра пед наук. наук : 13.00.02 / О.О. Ісаєва. – К., 2004. – 40 с.
6. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи /під заг. ред. О.В. Овчарук. – К. : К.І.С., 2004. −112 с.
7. Кравець Н.П. Аналіз художнього твору – важлива складова читацької діяльності розумово відсталих учнів / Н.П. Кравець: збірник наукових праць Кам’янець-Подільського держ. ун-ту імені Івана Огієнка. Серія соціально-педагогічна. – 2009. – Вип.ХІІ. – С. 202–206.
8. Кравець Н.П Використання комп’ютерних технологій у процесі роботи розумово відсталих школярів з творами художньої літератури /Н.П. Кравець // Особлива дитина: навчання і виховання. – 2014. – №1/69. – С. 28 – 37.
9. Кравець Н.П. Діалогові технології та корекція читацької діяльності розумово відсталих учнів на уроках літератури / Н.П. Кравець //Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи/ М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова: – Вип. 55: зб. наук. пр. – 2016. – С. 108-115.
10. Кравець Н.П. Літературні ігри і виховання розумово відсталих учнів як активних читачів / Н.П. Кравець. // Актуальні питання корекційної освіти: зб. наук. пр. – 2015. – – Вип. V. – В 2-х т. – [Том І]. – С. 155–173.
11. Кравець Н.П. Передумови формування основ читацької діяльності / Н.П. Кравець / /Вісник Луганського національного ун-ту імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. – 2011. – №14/225 травень, 2011. –Ч. III. – С. 75–82.
12. Кравець Н.П. Формування комунікативної компетентності у розумово відсталих підлітків на уроках літературного читання / Н.П. Кравець // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. – 2014. – Вип.. 27. – С. 93–101.
13. Мартиненко В.О. Сутнісні характеристики читацької компетентності
молодших школярів / В.О. Мартиненко // Поч. школа, 2013. – №12. – С. 3–7.
14. Петько Л.В. Англійська мова для студентів-психологів та дефектологів. Дидактичний матеріал для практичних занять та самостійної роботи студентів з іноземної мови зі спеціальностей: 6.010105 «Корекційна освіта (за нозологіями)», 6.030102 «Психологія», 6.030103 «Практична психологія»: навч. посібник для студентів, магістрантів, аспірантів. – К. : Талком, 2015. – 160 с.
15. Петько Л. В. До проблеми виховання національної свідомості школярів / Л.В.Петько // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: зб. наукових праць. – Вип. 31. – 2006. – С. 124–128.
16. Петько Л.В. Особистість. Соціум. Навчальне середовище / Л.В. Петько // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький дер.пед.ун-тет імені Г.С.Сковороди». Педагогіка. Психологія. Філософія : зб. наук. пр. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 35. – С. 101–109. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7918
17. Петько Л.В. Педагогічна сутність у визначенні поняття «освітнє середовище» / Л.В. Петько // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-тет імені Григорія Сковороди»: зб. наук. пр. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 34. – С. 109–118. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7452
18. Рамен Джон. Педагогическое тестирование. Проблемы, заблуждения,
перспективы / Дж. Равен ; пер. с англ. – [2-е, изд., испр.] – М. : «Копито-Центр», 2001. – 142 с.
19. Савченко О.Я. Ключові компетентності – результат шкільної освіти / О.Я. Савченко // Рідна школа, 2011. – №8-9. – С. 4–8.
20. Сметанникова Н.Н. Компетенции чтения и компетентный читатель / Н.Н. Сметанникова // Библиотека и чтение в структуре современного образования : мат. конф. – М. : Наука, 2009. – С. 165–166.
21. Хуторской А. Ключевые компетенции как компонент личностно ориентированной парадигмы образования / А. Хуторской // Народное образование, 2003. – №8. – С. 107–114.
22. Хуторской А.В. Методика личностно-ориентированного обучения. Как обучать всех по-разному : пос. для учителя / А.В. Хуторской. – М. : Изд-во ВЛАДОС-ПРЕСС, 2005. – 383 с.
23. Чепелєва Н.В. Технології читання / Н.В. Чепелєва. – К. : Главник, 2004. – 95 с.
24. Шкловська О. Методичні засади формування читацької компетенції / О. Шкловська //Українська література у загальноосвітній школі. –2006. – №7. – С. 10–14.
25. Яценко Т. Формування читацької компетентності учнів: методична мода чи вимога сучасності / Т. Яценко // Українська мова і література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2008. – №7/8. – С. 8–12.
26. Kravets N.P. Accounting for conditions affecting the reading activity of mentally retarded students / N.P. Kravets // «Economics, management, law: socio-economic aspects of development» : Collection of scientific articles. – Edizioni Magi. – Roma, Italia. – 2016. – P. 226−229.
27. Kravets N.P. Readiness of Mentally Retarded Pupils-Teenagers to the Reader’s Activity Mastering /N.P. Kravets // Intellectual Arhive. – 2015. – Volume 4. Num. 4 (July). Series “Education & Pedagogy”. – Toronto: Shiny Word Corp. – P. 123–136.
Проаналізовано сутність понятійних категорій компетентність, компетенція, читацька діяльність. Доведено доцільність застосування інноваційних технологій навчання на уроках літератури у роботі з розумово відсталими учнями з метою оволодіння ними читацькою діяльністю та виховання їх як компетентних читачів.
The article is described with the psychological and methodological approaches to the problem of formation of text comprehension in pupils with mental retardation, in particular draws attention to the importance of understanding the procession analysis of the text. In modern science, the understanding of the mechanism is defined as the activity that is implemented in the plane of cognitive functions and contains procedural and efficient components.
 
Date 2017-03-16T07:31:13Z
2017-03-16T07:31:13Z
2017
 
Type Book chapter
 
Identifier Кравець Н.П. Інновації на уроках літератури у роботі з розумово відсталими учнями / Н.П.Кравець // Innovative processes in education: Collective monograph. − AMEET Sp. z o.o., Lodz, Poland, 2017. − P. 75−90.
978-617-7214-51-8
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12972
 
Language uk
 
Relation Педагогіка;
 
Publisher AMEET Sp. z o.o., Lodz, Poland