Електронний журнал обліку успішності студентів як ефективний інструмент моніторингу якості вищої освіти
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Електронний журнал обліку успішності студентів як ефективний інструмент моніторингу якості вищої освіти
Electronic magazine of students’ account academic success as an effective tool for monitoring the quality in higher education |
|
Creator |
Титова, Наталія Михайлівна
|
|
Subject |
оцінювання навчальних досягнень
моніторинг якості освіти професійна освіта педагог професійного навчання вища освіта monitoring vocational education higher education professional training Technical Education Teacher 378.014.6:[005.6:004.63 |
|
Description |
У статті представлено практичний досвід використання сучасних засобів обліку успішності студентів. На прикладі використання електронного журналу обліку успішності студентів Інженерно-педагогічного факультету НПУ імені М.П.Драгоманова обґрунтовано його доцільність та ефективність у роботі з майбутніми педагогами професійного навчання. Проаналізовано і виокремлено структурні елементи процесу оцінювання навчальних досягнень студентів як складової моніторингу якості вищої освіти.
The article presents the experience of using modern tools for students’ success For example, the use of electronic magazine of students’ success at the Faculty of Engineering and Technical Education in Dragomanov National Pedagogical University. |
|
Date |
2017-03-16T07:54:22Z
2017-03-16T07:54:22Z 2017 |
|
Type |
Book chapter
|
|
Identifier |
Титова Н.М. Електронний журнал обліку успішності студентів як ефективний інструмент моніторингу якості вищої освіти / Н.М.Титова // Innovative processes in education: Collective monograph. − AMEET Sp. z o.o., Lodz, Poland, 2017. − P. 218−229.
978-617-7214-51-8 http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12973 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Педагогіка;
|
|
Publisher |
AMEET Sp. z o.o., Lodz, Poland
|
|