Запис Детальніше

Тенденції модернізації соціокультурної підготовки майбутніх учителів початкової школи

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Тенденції модернізації соціокультурної підготовки майбутніх учителів початкової школи
Modernization Trends in socio-cultural training of future primary school teachers
 
Creator Матвієнко, Олена Валеріївна
Дідур, Наталія Анатоліївна
 
Subject професійна підготовка
соціокультурна компетентність
майбутні вчителі
початкова школа
освіта
professional training
socio-cultural competence
future elementary school teachers
education
371.134
 
Description 1. Бондар В.І. Дидактика: ефективні технології навчання студентів / В.І. Бондар. – К. : Вересень, 1996. – 129 с.
2. Дідур Н.А. Сутність соціокультурної компетентності майбутніх учителів
початкової школи у контексті компетентнісного підходу / Н.А. Дідур // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : зб. наук. пр. − 2016. – Вип. 55. − С. 75−80.
3. Закір’янова І.А. Формування соціокультурної компетентності у майбутніх
вчителів іноземної мови в процесі професійної підготовки: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04. – «Теорія і методика професійної освіти» / І.А.Закір’янова: Ін-т вищої освіти АПН України. – К., 2006. – 22 с.
4. Матвієнко О.В. Педагогічне спілкування вчителя як складова професійної готовності до педагогічної взаємодії в навчально-виховному середовищі школи першого ступеня / О.В.Матвієнко // Науковий часопис Національного пед. ун-ту імені М.П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки: [зб. наук. ст.], – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011. – Вип. 95. – С. 123−130.
5. Матвієнко О. Система професійної підготовки майбутніх учителів до проектної діяльності / О. Матвієнко // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький держ.пед. ун-т імені Григорія Сковороди" – Дод. 1 до Вип. 5, Том ІІІ (54): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». − К. : Гнозис, 2014. − С. 424−431.
6. Матвієнко О.В. Суб’єктність студента як мета університетської освіти / О.В. Матвієнко // Вища освіта України. – Дод. 3. Том ІІ (9). – Тематичний випуск «Вища освіта у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – 2008. – С. 387−393.
7. Петько Л.В. Актуальність формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л.В.Петько // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ. пед.ун-т імені Григорія Сковороди»: зб. наук. пр. – Переяслав-Хмельницький, 2014. – Вип. 33. – С. 128–141.
8. Петько Л.В. Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів / Л.В.Петько // Вища освіта України. – 2013. – № 2. – С. 68–74. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7829
9. Петько Л.В. Иноязычное обучение будущих менеджеров образовательной сферы в условиях университетской подготовки // Инновации в образовании. – 2013. – № 12. – С. 36–45. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7868
10. Петько Л.В. Філософсько-лінгвістичні ідеї розуміння міжлюдської комунікації у соціальному середовищі / Л.В. Петько // Наукові записки Національного ун-ту «Острозька академія». Серія «Філологічна» : зб. наук. пр.–
Острог : Вид-во Національного ун-ту «Острозька академія», 2015. – Вип. 53. – С.
309–312. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7827
11. Петько Л.В. Шляхи формування іншомовної соціокультурної компетенції
студентів мистецьких спеціальностей ВНЗ у процесі фахової підготовки / Л.В.Петько // Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. пр. Уманського держ. пед. ун-ту імені Павла Тичини. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2012. – Випуск 6. – Ч. 3. – С. 57–62. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7445
12. Пометун О. Дискусія українських педагогів навколо питань запровадження компетентнісного підходу в український освіті / О.Пометун // Компетентнісна освіта − від теорії до практики. – К. : Плеяди, 2005. − С. 50−60.
13. Савченко О.Я. Компетентнісний підхід як чинник якості професійної підготовки вчителя / О.Я.Савченко // Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова : зб. наук пр. – 2010. − Вип.14. − С. 16−22.
14. Чернуха Н.М. Формирование социальной активности студентов в современном интеграционном образовательном пространстве / Н.М.Чернуха // Освітня політика держави : філософія, методологія, практика. Тематичний випуск. – К., 2014. – С. 137–140.
15. Якименская И.С. Личностно-ориентированное обучение в современной школе/ И.С.Якименская. − М. : Сентябрь, 1996. −96 с.
16. Matvienko O.V. Theoretical bases of teacher’s professional formation / O. Matvienko // Economics, manejement, law: socio-economic aspects of development: Collection of scientific articles. Vol 2. – Edizioni magi, Roma, Italy, 2016. – P. 237−239.
17. Matviienko O. Theoretical Basics of Preparation of Teachers to Pedagogical Interaction with Children of Various Age / O.Matviienko // Intellectual Archive. – 2014. – Volume 5. – No. 5 (September). – Toronto : Shiny Word Corp., Canada. – PP. 105–117.
18. Matviienko Olena. Pedagogical situations and tasks as means of training for
professional activity / Olena Matviienko // Economics, management, law : сhallenges
and рrospects: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education.
− Discovery Publishing House Pvt. Ltd., New Delhi, India. 2016. − P. 204−208.
Розглянуто проблеми модернізації соціокультурної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Важливим фактором становлення майбутнього педагога розглядається взаємодія освіти та культури, що є необхідним загальним фоном та в той же час змістом освіти. Наголошується, що у процесі професійної педагогічної підготовки забезпечується дія культурних механізмів, форм та змісту освітнього процесу, а також відбувається усвідомлення майбутніми вчителями контексту культури через включення у діалогові стосунки із різноманітними текстами культури сприяє як логічному так і чуттєвому сприйняттю світу, формуванню культури взаємодії у майбутній професійній діяльності.
The problems of modernization of socio-cultural training of primary school teachers are presented. An important factor in the formation of future teachers is considered as interaction of education and culture, which is essential common background and at the same time the content of education. In author’s opinion the process of professional teacher training provides action of cultural mechanisms, forms and content of the educational process. Future teacher’s awareness of cultural context through the inclusion into dialogue relations with various culture’s texts promotes both logical and sensory perception of the world, of forming culture of cooperation in future professional activity.
 
Date 2017-03-16T08:39:38Z
2017-03-16T08:39:38Z
2017
 
Type Book chapter
 
Identifier Матвієнко О.В. Тенденції модернізації соціокультурної підготовки майбутніх учителів початкової школи / О.В.Матвієнко, Н.А.Дідур // Innovative processes in education: Collective monograph. − AMEET Sp. z o.o., Lodz, Poland, 2017. − P. 103−116.
978-617-7214-51-8
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12975
 
Language uk
 
Relation Педагогіка;
 
Publisher AMEET Sp. z o.o., Lodz, Poland