Запис Детальніше

Феномен діалогу в освітньому процесі

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Феномен діалогу в освітньому процесі
 
Creator Радченко, Наталія
 
Subject діалог
різновиди діалогу
освітній процес
диалог
разновидности диалога
бразовательный процесс
dialogue
variety of dialogue
education process
 
Description У статті розглядається феномен діалогу і його роль в процесі навчання.
Аналізуються функціональні різновиди діалогу він [від] античності до сучасних діалогічних концепцій. Зокрема діалог як засіб порозуміння, діалог як пошук істини, діалог як сходження до смислу, внутрішній діалог, діалог як спілкування людини з Богом, діалог культур, діалог як засіб самовизначення. Наголошується на тому,
що в сучасному світі найбільшої актуальності набули діалог культур і
діалог як засіб самовизначення. В освітньому процесі значну роль відіграє
також внутрішній діалог та діалог як сходження до смислу.
В статье рассматривается феномен диалога и его роль в процессе обучения. Анализируются функциональные разновидности диалога от античности до современных диалогических концепций. В частности, диалог как способ взаимопонимания, диалог как поиск истины, диалог как восхождение к смыслу, внутренний диалог, диалог
как общение человека с Богом, диалог культур, диалог как способ
самоопределения. Акцентируется внимание на том, что в современном мире наиболее актуальны диалог культур и диалог как способ
самоопределения. В образовательном процессе значительную роль
играет также внутренний диалог и диалог как восхождение к смыслу.
The article analyzes the phenomena of dialogue and its role in
education process, the variety of dialogue meanings from antiquity till today.
It’s stated that the most actual kinds of dialogue are the dialogue of cultures
and the dialogue as the way of self-determination. The inner dialogue and
dialogue as ascent to sense are also important in education process.
 
Date 2017-02-13T13:32:20Z
2017-02-13T13:32:20Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Радченко, Наталія. Феномен діалогу в освітньому процесі / Н. Радченко // Філософія освіти : Науковий часопис. - 2010. - № 1/2. - С. 287-294
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12696
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова