Запис Детальніше

Інформаціологічна модель професійно-педагогічної компетентності сучасної системи вищої освіти України

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаціологічна модель професійно-педагогічної компетентності сучасної системи вищої освіти України
 
Creator Мудрак, Вадим
 
Subject вища освіта
професійно-педагогічні компетентності
«індивідуальне суспільне»
«особистісне - колективне»
высшее образование
профессионально-педагогические компетентности
«индивидуальное - общественное»
«личное - коллективное»
higher education
professional and pedagogical competence
«individual - social»
«personal collective»
 
Description Сучасні наукові загальнометодологічні підходи до розвитку вищої освіти
в глобальному інформаційному просторі
розгортаються в системі інформаціологічних характеристик, властивостей,
ознак, тенденцій, що відображають і зумовлюють стан, особливості й перспективи розвитку професійно-педагогічної компетентності останньої.
Такі підходи розкриваються як системоутворюючі, організаційно-
змістовні в комплексі інформаціологічних відносин «індивідуальне
суспільне», «особистісне - колективне».
Современные научные общеметодологические подходы к развитию высшего образования в глобальном информационном пространстве разворачиваются в системе информациологических характеристик, свойств, черт, которые показывают состояние, особенности и перспективы развития профессионально-педагогической компетентности последнего. Такие подходы раскрываются как
системообразующие, организационно-содержательные в информациологическом комплексе отношений «индивидуальное - общественное», «личное - коллективное».
Modern scientific methodological approaches to the development of
the higher education in a global informational space are realised in the
system of informationological characteristics, qualities and specific
peculiarities. These points reflect the state, trends and perspectives of
such education development. The perspectives are shown as those that
create a system, as organisational and substantial combination of relations
in an informationological system «individual - social» and «personal
collective».
 
Date 2017-02-13T13:01:07Z
2017-02-13T13:01:07Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Мудрак, Вадим. Інформаціологічна модель професійно-педагогічної компетентності сучасної системи вищої освіти України / В. Мудрак // Філософія освіти : Науковий часопис. - 2010. - № 1/2. - С. 311-317
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12694
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова