Запис Детальніше

Складність як концепт сучасного освітнього дискурсу

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Складність як концепт сучасного освітнього дискурсу
 
Creator Кочубей, Наталія
 
Subject складність
складне мислення
суспільство знань
сложность
сложное мышление
общество знаний
complexity
complex thinking
knowledge society
303.214.5:37.013
 
Description Сучасне розуміння світу як складного та
постійно змінюваного вимагає відповідного
мислення. Фундаментальні засади мислення
людини закладаються саме у процесі освіти
та навчання. Це вимагає постійної роботи над
змістом освіти, методами трансляції знань,
способами побудови освітніх комунікацій. У
такому заломленні процес освіти та система
освіти виявляються складними феноменами.
Складність також презентується учасниками освітньої комунікації, способами пізнавально-освітніх комунікацій, ускладненням змісту освіти, методів
його викладання та роботи вчителя.
Современное понимание мира как сложного и постоянно изменяющегося
требует соответствующего мышления. Фундаментальные основы мышления
человека закладываются именно в процессе его образования и обучения.
Это требует постоянной работы над содержанием образования, методами
трансляции знаний, способами построения образовательных коммуникаций. Сложность также презентуется учасниками образовательной коммуникации,
способами познавательно-образовательных коммуникаций, усложнением
содержания образования, методов його изложения и работы учителя.
The modern understanding of the complex and always changing world needs the
appropriate way of thinking. The fundamental principles of the human thought are
laid exactly in the process of education and studying. It requires the constant work
on the education content, knowledge translation methods, and ways of constructing
the educational communications. Complexity is also presented by the participants of
the educational communication, ways of cognitive and educational communications,
methods of it’s exposition and teacher’s work.
 
Date 2017-03-09T10:05:42Z
2017-03-09T10:05:42Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Наталія Кочубей Складність як концепт сучасного освітнього дискурсу / Наталія Кочубей // Філософія освіти: наук. часопис. – 2011. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 231-243
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12871
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова