«Спільнота дослідників» М. Ліпмана: філософські запитування, обговорення, аргументації та контраргументації вустами дітей
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
«Спільнота дослідників» М. Ліпмана: філософські запитування, обговорення, аргументації та контраргументації вустами дітей
|
|
Creator |
Адаменко, Надія
|
|
Subject |
філософія для дітей
спільнота дослідників запитування философия для детей сообщество исследователей вопрошание «Philosophy for Children» «Community of Researchers» questions 159.955.4 (73) |
|
Description |
У статті розглядається одне з основоположних понять «спільнота дослідників» програми «Філософія для дітей», заснованої американським педагогом і філософом М. Лімпаном, яке, на думку автора, підкреслює важливість філософського знання у зв’язку з необхідністю актуалізації онтологічного характеру освіти. Доводиться необхідність зміни відношення до навчальної діяльності (з суб’єкт-об’єктної до суб’єкт-суб’єктної моделі), що покликана стати подією «внутрішнього». Таким чином, філософію в навчальному процесі слід розглядати як один із засобів, що допомагає освіті виконувати свою місію – бути місцем формування розумної, відповідальної, соціально активної особистості. В статье рассматривается одно из основополагающих понятий «сообщество исследователей» программы «Философия для детей», основанной американским педагогом и философом М. Липманом, которое, по мнению автора, подчеркивает важность философского знания в связи с необходимостью актуализации онтологического характера образования. Обосновывается необходимость изменения отношения к учебной деятельности (с субъект-объектной на субъект-субъектную модель), что призвано стать событием «внутреннего». Таким образом, философию в учебном процессе следует рассматривать как одно из средств, помогающее образованию выполнять свою миссию – быть местом формирования разумной, ответственной, социально активной личности. The article deals with one of the fundamental concepts of «community of researchers » of «Philosophy for Children» program, founded by American educator and philosopher M. Limpan, who emphasizes the importance of philosophical knowledge in connection with the necessity of updating the ontological nature of education. The need to change an attitude to educational activities (from the subjectobject to the subject-subjective model), which aims to become an event of «internal». Thus, the philosophy in the educational process should be seen as a mean which help to fulfi ll its mission to be a place of forming a reasonable, responsible, and socially active person. |
|
Date |
2017-03-06T11:56:54Z
2017-03-06T11:56:54Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Надія Адаменко «Спільнота дослідників» М. Ліпмана: філософські запитування, обговорення, аргументації та контраргументації вустами дітей / Адаменко Надія // Філософія освіти: наук. часопис. – 2011. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 275-287
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12860 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|