Запис Детальніше

Філософія для дітей: південнокорейський досвід

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Філософія для дітей: південнокорейський досвід
 
Creator Горбачук-Наровецька, Ольга
 
Subject демократична освіта
філософія для дітей
критичне мислення
демократическое образование
философия для детей
критическое мышление
democratic education
philosophy for children
critical thinking
37.014:159.955(519.5)
 
Description Стаття представляє огляд ідей професора
Національного університету Гьонсан Джин Ван
Парка стосовно доцільності викладання філософії для дітей, починаючи з початкової школи.
Проаналізовано його концепцію демократичної громадянської освіти через філософію. На
основі проведеного професором Парком майстер-класу з «Філософії для дітей» визначено
мету, підґрунтя, основні етапи здійснення філософського заняття з дітьми, функції вчителя, допоміжні матеріали. Ключовими складовими такої роботи є спільний пошук розв’язання апорії, тренування критичного, креативного та дбайливого
мислення, читання та обговорення адаптованих філософських текстів.
Статья включает обзор идей профессора Национального университета Гьенсан Джин Ван Парка о целесообразности преподавания философии
для детей, начиная с начальной школы. Проанализирована его концепция
демократичного гражданского образования через философию. На основании
проведенного профессором Парком мастер-класса по «Философии для детей» определены цель, базис, основные этапы осуществления философского занятия
с детьми, функции учителя, вспомогательные материалы. Ключевыми составляющими такой работы является общий поиск решения апории, тренировка
критического, креативного и переживающего мышления, чтение и обсуждение
адаптированных философских текстов.
The article represents the review of ideas of Professor of Gyeongsang National
University Jin Wann Park about the teaching appropriateness of philosophy for children
beginning from the elementary school. His conception of democratic citizenship
education from philosophical point of view is analyzed. The goal, basis, stages
of carrying out of philosophical classes for children, teacher functions, auxiliary
materials are determined based on Professor Park’s master-class «Philosophy for
children». Common search of aporia solution, exercising of critical, creative and
emotional thinking, reading and discussing of adaptive philosophical texts are the
key components of such work.
 
Date 2017-03-03T10:29:34Z
2017-03-03T10:30:07Z
2017-03-03T10:29:34Z
2017-03-03T10:30:07Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Ольга Горбачук-Наровецька Філософія для дітей: південнокорейський досвід / Горбачук-Наровецька Ольга // Філософія освіти: наук. часопис. – 2011. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 297-304
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12831
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова