Запис Детальніше

Філософські основи екологічної освіти: генезис, сучасні тенденції розвитку

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Філософські основи екологічної освіти: генезис, сучасні тенденції розвитку
 
Creator Рудишин, Сергій
 
Subject історія філософії
екологічна освіта
коеволюція суспільства і біосфери
история философии
экологическое образование
коэволюция общества и биосферы
philosophy of history
ecological education
co-evolutionary humanity and biosphere development
1(091):574
 
Description Екологія як наукa має складний генезис, її
становлення пов’язане з історією цивілізації,
починаючи з часів зародження продуктивних
сил і до наших днів. Екологічна освіта і виховання є соціальним замовленням, спрямованим на
розв’язання діалектично суперечливої єдності
системи «біосфера – людство» за допомоги: а)
активної взаємодії людини з природою на науковій і моральній основі; б) оцінювання людини
як частини природи; в) орієнтації на положення, що виживання людства залежить від збереження біологічного і ландшафтного різноманіття планети.
У цьому контексті екологічна освіта формує наукові уявлення про можливість
коеволюційного розвитку людства і біосфери.
Экология как наукa имеет сложный генезис; её становление связано с
историей цивилизации, начиная с времен зарождения продуктивных сил и до
наших дней. Экологическое образование и воспитание является социальным
заказом, направленным на решение диалектично противоречивого единства
системы «биосфера – человечество» при помощи: а) активного взаимодействия
человека с природой на научной и нравственной основе; б) восприятия человека
как части природы; в) ориентации на положение, что выживание человечества
зависит от сохранения биологического и ландшафтного разнообразия планеті.
В этом контексте экологическое образование формирует научное представление о возможности коэволюционного развития общества и биосферы.
The ecology as a science has a complicated genesis, its foundation is connected
with a civilization history since the productive powers origin up to nowadays. The
ecological education and training are the social task that is directed to solving the
dialectal unity system «the biosphere – the humanity» with the help of: a) an active
interaction of the man with a nature on scientifi c and moral basis; b) estimating the
man as a nature particle; c) the positions according to which our humanity surviving
depends on the biological and landscape variety on the Earth. In this context
the ecological education forms scientifi c ideas about co-evolutionary humanity and
biosphere development possibility.
 
Date 2017-03-03T10:13:18Z
2017-03-03T10:13:18Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Сергій Рудишин Філософські основи екологічної освіти: генезис, сучасні тенденції розвитку / Рудишин Сергій // Філософія освіти: наук. часопис. – 2011. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 375-389
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12830
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова