Запис Детальніше

Інноваційна спрямованість методичної підготовки майбутнього вчителя музики в праксеологічному вимірі

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційна спрямованість методичної підготовки майбутнього вчителя музики в праксеологічному вимірі
 
Creator Проворова, Євгенія Михайлівна
 
Subject інновації в освіті
педагогічна праксеологія
професійна підготовка
инновации в образовании
педагогическая праксеология
профессиональная підготовка
innovations in education
teaching praxeology
professional training
378.147:78.01
 
Description У статті проаналізовано проблему методичної підготовки майбутнього учителя музики на основі праксеологічного підходу, який в контексті викликів ХХІ століття визначає її інноваційну спрямованість; представлено інтерпретацію базових термінів і понять терміносистеми методичної підготовки майбутнього вчителя музики; визначено, які соціально-педагогічні явища і процеси визначають інноваційну спрямованість методичної підготовки майбутнього вчителя музики в праксеологічному вимірі; визначено, які інноваційні процеси найбільшою мірою сприяють розвитку теорії і методики музичної освіти.
В статье проанализировано проблему методической подготовки будущего учителя музыки на основании праксеологического подхода, который в контексте вызовов ХХІ столетия определяет ее инновационную направленность; представлено интерпретацию базисных терминов и понятий терминосистемы методической подготовки будущего учителя музыки; определено, какие социально-педагогические явления и процессы определяют инновационную направленность методической подготовки будущего учителя музыки в праксеологическом измерении; определено, какие инновационные процессы наиболее способствуют развитию теории и методики музыкального образования.
The problem of future teacher of music methodical preparation based on the praxeological approach in the context of the XXI century challenges which define its innovative orientation is analyzed in the article; an interpretation of basic terms and terminology concepts of methodical preparation of future teacher of music is presented; the social and educational phenomena and processes which determine the orientation of innovative methodological training of future teachers of music in praxeological direction is determined; the most innovation processes, that assist to the development of theory and methodology of music education is determined.
 
Date 2017-03-03T09:06:31Z
2017-03-03T09:06:31Z
2016-04
 
Type Article
 
Identifier Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття: матеріали ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф., 14-15 квіт. 2016. / МОН України, Київ. ун-т ім.Б. Грінченка. - К. : ун-т ім.Б.Грінченка, 2016. - 752 с. С.638-647
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12827
 
Language uk
 
Publisher Київський університет ім.Б.Грінченка