Запис Детальніше

Освітньо-виховні практики сьогодення: сприяння буттєвісному укоріненню та самотворенню людини

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Освітньо-виховні практики сьогодення: сприяння буттєвісному укоріненню та самотворенню людини
 
Creator Цимбал, Тетяна
 
Subject освіта
виховання
буттєвісне вкорінення
образование
воспитание
бытийное укоренение
education
upbringing
being rootness
37.012.1
 
Description Сучасні освітньо-виховні практики
переосмислюються та кардинально змінюються, спрямовуючись від нормативістсько-репресивної педагогіки до демократично-плюралістичної. Модернізація
вітчизняної освіти потребує створення цілісної педагогічної концепції,
яка б сприяла буттєвісному вкоріненню людини в онтологічному та локальному вимірі (на вітчизняному ґрунті), на основі розмаїття соціокультурних практик і розвитку вміння самотворення.
Современные образовательно-воспитательные практики переосмысливаются и
кардинально изменяются: от нормативистско-репрессивной педагогики — к демократично-плюралистической. Модернизация отечественного образования предполагает
создание целостной педагогической концепции, которая содействовала бы бытийному
укоренению человека в онтологическом и локальном измерении, на основе разнообразных социокультурных практик и развития умения самотворения.
Modern educationally-training practices are rethought and cardinally changed: from
normatively -repressive pedagogics to democratically-pluralism. The modernization of native
education supposes the creation of integral pedagogical conception that would assist in the
being rootness of man in the ontological and local measuring on the basis of various sociocultural
practices and development of ability of self- creation.
 
Date 2017-03-13T12:28:07Z
2017-03-13T12:28:07Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Тетяна Цимбал Освітньо-виховні практики сьогодення: сприяння буттєвісному укоріненню та самотворенню людини / Цимбал Тетяна // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2013. № 1 (12) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П.Драгоманова, 2013. – C. 340-351
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12944
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова