Освітньо-виховні практики сьогодення: сприяння буттєвісному укоріненню та самотворенню людини
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Освітньо-виховні практики сьогодення: сприяння буттєвісному укоріненню та самотворенню людини
|
|
Creator |
Цимбал, Тетяна
|
|
Subject |
освіта
виховання буттєвісне вкорінення образование воспитание бытийное укоренение education upbringing being rootness 37.012.1 |
|
Description |
Сучасні освітньо-виховні практики переосмислюються та кардинально змінюються, спрямовуючись від нормативістсько-репресивної педагогіки до демократично-плюралістичної. Модернізація вітчизняної освіти потребує створення цілісної педагогічної концепції, яка б сприяла буттєвісному вкоріненню людини в онтологічному та локальному вимірі (на вітчизняному ґрунті), на основі розмаїття соціокультурних практик і розвитку вміння самотворення. Современные образовательно-воспитательные практики переосмысливаются и кардинально изменяются: от нормативистско-репрессивной педагогики — к демократично-плюралистической. Модернизация отечественного образования предполагает создание целостной педагогической концепции, которая содействовала бы бытийному укоренению человека в онтологическом и локальном измерении, на основе разнообразных социокультурных практик и развития умения самотворения. Modern educationally-training practices are rethought and cardinally changed: from normatively -repressive pedagogics to democratically-pluralism. The modernization of native education supposes the creation of integral pedagogical conception that would assist in the being rootness of man in the ontological and local measuring on the basis of various sociocultural practices and development of ability of self- creation. |
|
Date |
2017-03-13T12:28:07Z
2017-03-13T12:28:07Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тетяна Цимбал Освітньо-виховні практики сьогодення: сприяння буттєвісному укоріненню та самотворенню людини / Цимбал Тетяна // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2013. № 1 (12) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П.Драгоманова, 2013. – C. 340-351
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12944 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|