Запис Детальніше

Вища освіта України в загальноцивілізаційному контексті. Рецензія на монографію: В. І. Рябченко. «Вища школа України в загальноцивілізаційному контексті: соціально-філософський аналіз з позицій світоглядно-компетентнісного підходу». – К.: Фітосоціоцентр, 2015. - 674 с.

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вища освіта України в загальноцивілізаційному контексті. Рецензія на монографію: В. І. Рябченко. «Вища школа України в загальноцивілізаційному контексті: соціально-філософський аналіз з позицій світоглядно-компетентнісного підходу». – К.: Фітосоціоцентр, 2015. - 674 с.
 
Creator Бех, Володимир
 
Subject вища школа України
загальноцивілізаційний контекст
світоглядно-компетентнісний підхід
протекціонізм некомпетентності
цивілізаційний цинізм
подвійна мораль в освіті
ескалація некомпетентності в освітньому просторі
высшая школа Украины
общецивилизационный контекст
мировоззренчески-компетентностный подход
протекционизм некомпетентности
цивилизационный цинизм
двойная мораль в образовании
эскалация некомпетентности в образовательном пространстве
Ukrainian Higher School
civilizational context
worldview and competency-based approach
protectionism of incompetence
civilizational cynicism
double standards in education
the escalation of incompetence in the educational space
378.1:130.2
 
Description У монографії-дисертації В.І. Рябченка здійснено надзвичайно всеосяжне,
самостійне і завершене дослідження стану вищої школи України у горизонті
соціальної філософії, результатом якого є теоретико-методологічна реконструкція всієї системи її внутрішніх і зовнішніх зв’язків.
В монографии-диссертации В.И. Рябченко осуществлено всеобъемлющее, самостоятельное и завершенное исследование состояния высшей школы Украины в горизонте социальной философии, результатом которого является теоретико-методологическая реконструкция всей
системы ее внутренних и внешних связей.
A comprehensive, independent and complete social and philosophical
investigation of the state of Ukrainian Higher School is implemented in
monograph as doctoral thesis by V.I. Ryabchenko. Its result is the theoretical and
methodological reconstruction of higher school as the system with its internal and
external connections.
 
Date 2017-03-11T21:12:41Z
2017-03-11T21:12:41Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Бех В. Вища освіта України в загальноцивілізаційному контексті. Рецензія на монографію: В. І. Рябченко. «Вища школа України в загальноцивілізаційному контексті: соціально-філософський аналіз з позицій світоглядно-компетентнісного підходу». – К.: Фітосоціоцентр, 2015. - 674 с. / Володимир Бех // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – № 1 (16). – C. 268-272.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12913
 
Language uk
 
Publisher Інститут вищої освіти НАПН України