Critical revolutionary pedagogy in and for the age of the network
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Critical revolutionary pedagogy in and for the age of the network
|
|
Creator |
Peter McLaren
Рetar Jandrić |
|
Subject |
Peter McLaren
Petar Jandrić critical revolutionary pedagogy Пітер Макларен Петар Яндрич критична революційна педагогіка Питер Макларен Петар Яндрич критическая революционная педагогика 304 |
|
Description |
This conversation is an abbreviated version of the article “Critical revolutionary pedagogy is made by walking — in a world where many worlds coexist” published in Policy Futures in Education (McLaren & Jandrić, 2014). The conversation is preceded with a dedicated address to Ukrainian readers, where Peter McLaren and Petar Jandrić place dire struggles of Ukrainian people into the broader context of struggle against capitalism and express their solidarity and support. The first part of the conversation explores global changes in the structure of production, juxtaposes the mass society shaped by one-way media such as television with the network society shaped by bi-directional communication powered by the Internet, and links those changes to critical pedagogy. The second part of the conversation explores the main features of the emerging digital cultures, identifies underlying values and ideologies, and links them to contemporary youth movements and the changing role of the state. Finally, the third part of the conversation looks into the relationships between information and power, explores algorithmic regulation through technological innovation, and concludes with reinventing potentials for Freire’s revolutionary love in the age of the digital. Презентована розмова двох науковців є скороченим варіантом статті «Критична революційна педагогіка створена у процесі творення: в світі, де існує багато світів», опублікованої в журналі «Перспективи політики в освіті» (Макларен і Яндрич, 2014). Дана стаття починається із спеціального звернення до українських читачів, де П. Макларен і П. Яндрич розглядають боротьбу українського народу в більш широкому контексті боротьби проти капіталізму і висловлюють йому свою солідарність та підтримку. Перша частина розмови фокусує увагу на глобальних змінах у структурі виробництва, співставляючи масове суспільство, сформоване такими односпрямованими засобами інформації, як телебачення, з мережевим суспільством, сформованим за допомоги різноспрямованого зв’язку, що підтримується мережею інтернет. Автори пов’язують ці зміни з ідеями критичної педагогіки. У другій частині розмови аналізуються основні риси цифрових культур, які з’являються, визначені їхні базові цінності та ідеології в контексті сучасних молодіжних рухів і зміни ролі держави. Нарешті, третя частина розмови присвячена з’ясуванню відносин між інформацією та владою, дослідженню алгоритмічного впорядкування за допомоги технологічних інновацій. Вона завершується переосмисленням потенціалу для революційної любові Фрейре в дігітальну добу Представленный разговор двух ученых является сокращенным вариантом статьи «Критическая революционная педагогика создана в процессе творения: в мире, в котором существует множество миров», опубликованной в журнале «Перспективы политики в образовании» (Макларен и Яндрич, 2014). Данная статья начинается со специального обращения к украинским читателям, в котором П. Макларен и П. Яндрич рассматривают борьбу украинского народа в более широком контексте борьбы против капитализма и выражают ему свою солидарность и поддержку. Первая часть беседы фокусирует внимание на глобальных изменениях в структуре производства, сопоставляя массовое общество, сформированное такими однонаправленными средствами информации, как телевидение, с сетевым обществом, сформированным с помощью разнонаправленной связи, поддерживаемой сетью интернет. Авторы связывают эти изменения с идеями критической педагогики. Во второй части беседы анализируются основные черты возникающих цифровых культур, определяются их базовые ценности и идеологии в контексте современных молодежных движений и изменения роли государства. Наконец, третья часть разговора посвящена анализу отношений между информацией и властью, исследованию алгоритмического упорядочения с помощью технологических инноваций. Она завершается переосмыслением потенциала для революционной любви Фрейре в дигитальную эпоху. |
|
Date |
2017-03-13T17:14:31Z
2017-03-13T17:14:31Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Peter McLaren Critical revolutionary pedagogy in and for the age of the network / McLaren Peter, Jandrić Рetar // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2014. № 1 (14) // Ін-т вищої о світи НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П.Драгоманова, 2014. – С. 106-126
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12955 |
|
Language |
en
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|