Multicultural education as a domain of the public policies in visegrad countries
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Multicultural education as a domain of the public policies in visegrad countries
|
|
Creator |
Sikorska, Iryna
|
|
Subject |
multicultural education
the Visegrad countries public policy мультикультурна освіта країни Вишеградської четвірки державна політика мультикультурное образование страны Вышеградской четверки государственная политика 327.7:37:37+303.446.2(4)(07) |
|
Description |
The present paper describes the background of the policy development of multicultural education in the Visegrad countries (Poland, Hungary, Czech Republic and Slovak Republic). Since 1990s, due to the steady democratization processes of these societies, the social diversity has been reemerged again in this region, gaining special significance at the time of the EU joining and integration. It is stated that changes in society are undoubtedly linked with changes in education. The purpose of this article is to present a context in which the multicultural education has become a domain of the public policies in the V4 with special attention paid to the needs of contemporary societies which are becoming more and more diversified due to the arrival of economic migrants. The author strives to answer the question: should multicultural aspects remain only a theoretical approach to the education or should they be within the domain of the public social cohesion policy В даній статті презентовано огляд розвитку мультикультурної освітньої політики в країнах Вишеградської групи (Польща, Угорщина, Чехія та Словацька Республіка), де, починаючи з 1990-х років спостерігається неухильна готовність суспільств цих країн до демократичних перетворень, відродження соціальної та культурної різноманітності, яка набула особливого значення під час розширення та інтеграції цих країн в ЄС. Сучасна культурна різноманітність у даному регіоні є наслідком трудової міграції та біженців. У статті наголошуються, що зміни у суспільстві, безсумнівно, впливають на зміни в освіті, яка віддзеркалює та відповідає на соціальні трансформації. Метою статті є опис контексту для становлення мультикультурної освіти як прерогативи державної політики у країнах Вишеградської четвірки з урахуванням потреб сучасних суспільств країн Вишеграду. Автор намагається відповісти на питання: чи залишаються мультикультурні аспекти освіти тільки в рамках теорії освіти в даних країнах, або вони стають актуальним питанням державної політики суспільної єдності. В данной статье представлен обзор развития мультикультурной образовательной политики в странах Вышеградской группы (Польша, Венгрия, Чехия и Словацкая Республика), где, начиная с 1990-х годов, наблюдается неуклонная готовность обществ этих стран к демократическим преобразованиям, возрождение социального и культурного разнообразия, которое приобрело особое значение во время интеграции этих стран в ЕС. Современное культурное разнообразие в данном регионе является следствием трудовой миграции и наличия беженцев. В статье отмечаются, что изменения в обществе, несомненно, влияют на изменения в образовании, которое отражает и отвечает на социальные трансформации. Целью статьи является описание контекста для становления мультикультурного образования как прерогативы государственной политики в странах Вышеградской четверки с учетом потребностей современных обществ стран Вышеграда. Автор пытается ответить на вопрос: остаются ли мультикультурные аспекты образования только в рамках теории образования в этих странах, или они становятся актуальными вопросами государственной политики социального единства. |
|
Date |
2017-03-15T10:17:11Z
2017-03-15T10:17:11Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Iryna Sikorska Multicultural education as a domain of the public policies in visegrad countries / Sikorska Iryna / Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2014. № 1 (14) // Ін-т вищої о світи НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П.Драгоманова, 2014. – С. 199-207
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12966 |
|
Language |
en
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|