Запис Детальніше

Освітній маркетинг у контексті глобалізації

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Освітній маркетинг у контексті глобалізації
 
Creator Братаніч, Борис
 
Subject маркетинг
глобалізація
філософіїя
маркетинг
глобализация
философия
marketing
globalization
philosophy
 
Description Здійснено аналіз ролі освітнього маркетингу у
процесах глобалізації. Обґрунтовано напрями трансформації цінностей філософії глобальної освіти
маркетинговими механізмами у цілі соціальної діяльності, результатом якої є процеси глобалізації.
Осуществлен анализ роли образовательного маркетинга в процессах
глобализации. Обоснованы направления трансформации ценностей
философии глобального образования маркетинговыми механизмами в
цели социальной деятельности, результатом которой являются процессы
глобализации.
The role of education marketing in the processes of globalization is analyzed. The directions of transformation of philosophy of global education by
marketing mechanisms into goal of social activity, resulting the processes of
globalization, are grounded.
 
Date 2017-03-23T14:13:10Z
2017-03-23T14:13:10Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Борис Братаніч Освітній маркетинг у контексті глобалізації / Братаніч Борис // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2006. № 3(5) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова, 2006. – С. 103-110
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13045
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова