Запис Детальніше

Педагогічна акмеологія: досягнення й проблеми

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічна акмеологія: досягнення й проблеми
 
Creator Вакуленко, Валентина
 
Subject акмеологія
вища педагогічна освіта
педагог
акмеология
высшее педагогическое образование
педагог
acmeology
higher pedagogical education
pedagog
 
Description У статті проаналізовано основні досягнення в
області акмеології педагогічної освіти; встановлено
основні акмеологічні, психолого-педагогічні умови, які
впливають на динаміку професіоналізму педагога. З
області акмеологічної освіти виділено акмеологію
вищої педагогічної освіти, встановлено її предмет,
об’єкт і мету дослідження; розроблено навчальний
курс «Акмеологічні основи вищої педагогічної освіти».
В статье проанализированы основные достижения в области акмеологии педагогического образования; установлены основные акмеологические, психолого-педагогические условия, влияющие на динамику
профессионализма педагога. Выделена из области акмеологического
образования акмеология высшего педагогического образования, установлен ее предмет, объект и цели исследования; разработан учебный
курс «Акмеологические основы высшего педагогического образования».
The main achievements in the field of acmeology in pedagogical education
have been analyzed in this article; the main acmeological psychological-pedagogical conditions influencing the dynamics of teacher’s professionalism have
been determined. Acmeology of higher pedagogical education is chosen from
field acmeological education; its object, subject and the aim of research are
determined; course of studies «Acmeological principles of higher pedagogical
education» has been worked out.
 
Date 2017-03-23T14:51:20Z
2017-03-23T14:51:20Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Валентина Вакуленко Педагогічна акмеологія: досягнення й проблеми / Вакуленко Валентина // Філософія освіти. Philosophy of Education: науковий журнал. – 2006. № 3(5) // Ін-т вищої освіти НАПН України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова, 2006. – С. 124-133
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13047
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова