Запис Детальніше

Впровадження програмово-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в освітній процес дошкільних навчальних закладів України (кінець ХХ-го - початок ХХІ ст.: 1991–2012 рр.)

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Впровадження програмово-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в освітній процес дошкільних навчальних закладів України (кінець ХХ-го - початок ХХІ ст.: 1991–2012 рр.)
 
Creator Довбня, Софія Олегівна
 
Subject програмово-методичне забезпечення
программно-методическое обеспечение
ігрова діяльність
игровая деятельность
діти дошкільного віку
дети дошкольного возраста
УДК 37+082
 
Description Період – кінця ХХ-го – початку ХХІ ст.: 1991–2012 рр. в Україні –
ознаменований переходом до утвердження нової системи цінностей в
суспільстві, створенням національно зорієнтованої законодавчо-правової
основи системи освіти, програмотворенням змісту дошкільної освіти
спрямованої на розвиток особистості дитини, впровадженням
компетентнісної парадигми. Нові пріоритети й цінності мали вплив на
впровадження програмово-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей
дошкільного віку в сучасну педагогічну практику дошкільних навчальних
закладів. Головним завданням сучасного дошкільного навчального закладу, на думку вітчизняних науковців (А. Богуш, Н. Гавриш, Н. Кудикіна, Т. Поніманська та ін.) є формування в дітей ігрової компетенції, що, в свою чергу, є невід’ємним компонен- том їхньої загальної компетентності (соціальної, комунікативної, інформативної, когнітивної, загальнокультурної, спеціальної) тощо. Підсумовуючи результати аналізу впровадження програмово-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в сучасну педагогічну практику з урахуванням напрацьованого досвіду, можемо стверджувати, що всі розробки авторських ігор різних видів та планування ігрової діяльності дітей дошкільного віку ґрунтуються на наукових розробках у площині ігрової діяльності дошкільників (використання гри як провідної діяльності дітей дошкільного віку, як засобу формування дитячої особистості, ігрової компетенції).
 
Date 2017-04-12T10:54:45Z
2017-04-12T10:54:45Z
2015-01-30
 
Type Article
 
Identifier Довбня С. О. Впровадження програмово-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в освітній процес дошкільних навчальних закладів України (кінець ХХ-го - початок ХХІ ст.: 1991–2012 рр.) / Довбня С.О. // Педагогика Современная наука. Новый взгляд : сборник научных докладов. - Вроцлав : Diamond trading tour. - 2015.- С. 81-87
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13434
 
Language uk
 
Publisher "Diamond trading tour"