Запис Детальніше

Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в процесі оцінювання навчальних досягнень з креслення майбутніх учителів технологій

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в процесі оцінювання навчальних досягнень з креслення майбутніх учителів технологій
 
Creator Титова Наталія Михайлівна
 
Subject майбутні вчителі технологій
future teachers of technology
навчальні досягнення
academic achievement
якість освіти
quality education
креслення
grawings
MOODLE
378.016:[741:004]
 
Description У статті розглядається проблема підготовки майбутніх вчителів технологій, а саме запровадження в навчальний процес інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення якості оцінювання навчальних досягнень студентів. детально розглядаються переваги запровадження системи MOODLE в процесі викладання технічних дисциплін, зокрема курсу "Креслення" в НПУ імені М.П.Драгоманова
The article considers the problem of training future teachers of technology, particularly the introduction of information and communication technologies for the improvement of the quality assessment of students’ educational progress into educational process. The benefits of introducing the MOODLE system in the process of teaching technical subjects, including the course "Drawing" in the National Pedagogical University named after M. P. Dragomanov are shown
Key words: future teachers of technology, quality education, academic achievement, drawings,
MOODLE.
 
Date 2017-04-04T11:22:46Z
2017-04-04T11:22:46Z
2011-12-07
 
Type Article
 
Identifier Титова Н. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в процесі оцінювання навчальних досягнень з креслення майбутніх учителів технологій/ Н. М. Титова // Вісник Глухівського нац. пед. універ. Імені О. Довженка : збірник наук. праць. Вип. 19. - [редкол. : О.І.Курок (від. ред.) та ін.] / - Глухів : ГНПУ ім. О. Довженка, 2011. – C. 52-58
966-376-07-53
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13181
 
Language uk
 
Relation Педагогічні науки;Випуск 19
 
Publisher вид-во Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка