Запис Детальніше

Он-лайн освіта як нова практика гуманізму

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Он-лайн освіта як нова практика гуманізму
 
Creator Силкіна, Світлана
 
Subject гуманізм
соціальна практика
он-лайн освіта
масові відкриті он-лайн курси (МВОК)
гуманизм
социальная практика
он-лайн образование
массовые открытые он-лайн курсы (МООК)
humanism
social practice
online education
Massive Open Online Courses (МООС)
140.8 + 378
 
Description Сучасний етап розвитку людства характеризується високим динамізмом та глобальними
змінами у всіх сферах життєдіяльності людини. Суспільства переживають процес глибоких
трансформацій, який потребує нових підходів
у розумінні феномену людини, переосмислення
гуманізму, нових соціальних практик, нових форм освіти. Перед вищими навчальними закладами стоїть завдання змінити чинну парадигму освіти, в
центрі якої стоїть університет, викладач та його професійні знання, на
нову, в центрі якої повинен стояти студент та його потреби в освіті. В
статті розглядається он-лайн освіта як один із засобів втілення ідей ново-
як один із засобів втілення ідей нового гуманізму в освітню практику, розкривається гуманістичний потенціал
масових відкритих он-лайн курсів (МВОК), визначаються переваги та недоліки МВОК, досліджуються перспективи розвитку он-лайн освіти, робиться висновок, що он-лайн освіта, основними характеристиками якої є
відкритість, доступність, свобода вибору,
грунтується на правах людини і
принципах рівності і виступає як нова практика гуманізму.
Современный этап развития человечества характеризуется высоким динамизмом и глобальными изменениями во всех сферах жизнедеятельности
человека. Общества переживают процесс глубоких трансформаций, требующих новых подходов в понимании феномена человека, переосмысления
гуманизма, новых социальных практик, новых форм образования. Перед
вузами стоит задача изменить действующую парадигму образования, в центре которой стоит университет, преподаватель и его профессиональные
знания, на новую, в центре которой должен стоять студент и его потребности в образовании. В статье рассматривается он-лайн образование как одно
из средств воплощения идей нового гуманизма в образовательную практику, раскрывается гуманистический потенциал массовых открытых он-лайн
курсов (МВОК), определяются преимущества и недостатки МВОК, исследуются перспективы развития он-лайн образования, делается вывод, что
он-лайн образование, основными характеристиками которого являются
открытость, доступность, свобода выбора, основывается на правах человека
и принципах равенства и выступает как новая практика гуманизма.
The current stage of the human progress is characterized by the high dynamism
and global changes in all aspects of human life. The societies currently pass
through a deep process of transformations that requires a new understanding
the human phenomenon and revision of humanism, new social practices and
forms of education. Higher school needs to achieve a very important goal. It is
to create contemporary education paradigm, which would be based on shift from
one paradigm centered on the University and teacher professional knowledge to
a new one, which will be centered on the students and their needs in education.
In this article online education is observed as one of the ways of a new realization
of humanism in educational practice. The author also analyzes the humanistic
potential of Massive Open Online Courses (MOOC), its advantages and
disadvantages as far as examined the prospects of online education. In conclusion
the author mentions that online education due to its main characteristics (openness,
accessibility, freedom of choice) is based on human rights and the principles of
equality and could be identified as a new practice of humanism.
 
Date 2017-04-03T11:02:04Z
2017-04-03T11:02:04Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Силкіна С. Он-лайн освіта як нова практика гуманізму / Світлана Силкіна // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – № 1 (18). – C. 117-124.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13149
 
Language uk
 
Publisher Інститут вищої освіти НАПН України