Запис Детальніше

Оптимізація розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оптимізація розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
 
Creator Цибуляк, Н. Ю.
 
Subject психолого-педагогічні умови
розвиток
професійні якості
вихователі
психолого-педагогические условия
развитие
профессиональные качества
воспитатели
psychological and pedagogical conditions
development
professional quality educators
159.9.072.7 : 372.3 (043.5)
 
Description У роботі розкрито суть і значення спостережливості як професійно важливої якості
майбутніх вихователів дошкільних освітніх установ. Визначено та обґрунтовано компоненти,
критерії та показники розвитку досліджуваної якості. Визначено психолого-педагогічні умови
розвитку спостережливості як професійно важливої якості майбутніх вихователів.
Проаналізовано результати апробації психолого-педагогічної програми оптимізації розвитку
спостережливості майбутніх вихователів, яка являє собою цілісну систему роботи зі
студентами та викладачами. Її структурну та змістовну цілісність забезпечував комплекс заходів. Доведено, що впровадження психолого-педагогічної програми сприяє позитивній динаміці
розвитку спостережливості студентів - майбутніх вихователів.
В работе раскрыта суть и значение наблюдательности как профессионально важного
качества будущих воспитателей дошкольных образовательных учреждений. Определены и
обоснованы компоненты, критерии и показатели развития исследуемого качества.
Определены психолого-педагогические условия развития наблюдательности как
профессионально важного качества будущих воспитателей. Проанализированы результаты
апробации психолого-педагогической программы оптимизации развития наблюдательности
будущих воспитателей, которая представляет собой целостную систему работы со
студентами и преподавателями. Ее структурную и содержательную целостность обеспечивал
комплекс мероприятий. Доказано, что внедрение психолого-педагогической программы
способствует положительной динамике развития наблюдательности студентов – будущих
воспитателей.
The article concerns content of the notion “observation” as a professionally important quality of
future educators of preschool educational establishments has been deepened; components (motivational-
purpose, cognitive, operational), criteria (inducements and purposes of manifestation the observation,
sophistication of cognitive process, formation of action methods) of the development of research quality
have been defined; favorable conditions of its development have been defined. The program of the
development of observation of future educators of preschool educational establishments has been
grounded. This program has been represents an integrated system of work with students and teachers. Its
structural integrity and meaningful complex of measures provided. The effectiveness of the program of
development of research quality has been presented and proved.
 
Date 2017-04-05T10:59:16Z
2017-04-05T10:59:16Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Цибуляк Н. Ю. Оптимізація розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Ю. Цибуляк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 2 (47). - С. 61-68
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13207
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова