Запис Детальніше

Соціально-психологічні аспекти булінгу в початкових класах

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціально-психологічні аспекти булінгу в початкових класах
 
Creator Юрчик, О. М.
 
Subject агресія
агресивність
булінг
третирування
шкільне насилля
молодший школяр
жертва
кривдник
агрессия
агрессивность
буллинг
третирования
школьное насилие
младший школьник
жертва
обидчик
159.922
 
Description Стаття присвячена одній з актуальних проблем у сучасній психологічній науці – булінгу в
початкових класах. У праці розглядаються погляди вітчизняних та зарубіжних науковців щодо
сутності феномена насилля, уточнено робочі дефініції понять булінг, шкільне насилля, агресія,
агресивність. Здійснено соціально-психологічний аналіз проявів насилля в середовищі дітей
початкових класів; за результатами емпіричного дослідження побудовано матрицю
кореляційного аналізу показників булінгу в початкових класах. Теоретично обґрунтовано
необхідність здійснення психопрофілактичних заходів щодо попередження шкільного насилля.
Статья посвящена одной из актуальных проблем в современной психологической науке –
буллингу в начальных классах. В работе рассматриваются взгляды отечественных и
зарубежных ученых о сущности феномена насилия, уточнено рабочие дефиниции понятий
буллинг, школьное насилие, агрессия, агрессивность. Осуществлен социально-психологический
анализ проявлений насилия в среде детей начальных классов; по результатам эмпирического
исследования построена матрица корреляционного анализа показателей буллинга в начальных
классах. Теоретически обоснована необходимость осуществления психопрофилактических
мероприятий по предупреждению школьного насилия.
The article is dedicated to one of the urgent problems in modern psychological science – bullying
in primary school. The work examines the views of domestic and foreign scholars regarding the nature of
the violence phenomenon, specified working definitions of bullying conception, school violence,
aggression and aggressiveness. Social-psychological analysis of the violence manifestations among
children of primary school was carried out; according to the results of empirical research the correlation
analysis matrix of bullying performance in primary school was built. Theoretically substantiated the need
for psycho preventive measures to prevent school violence.
 
Date 2017-04-07T12:02:40Z
2017-04-07T12:02:40Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Юрчик О. М. Соціально-психологічні аспекти булінгу в початкових класах / О. М. Юрчик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 2 (47). - С. 81-88
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13304
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова