Розвиток професійної ідентичноті як чинника психологічної позиції рівності майбутніх викладачів
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розвиток професійної ідентичноті як чинника психологічної позиції рівності майбутніх викладачів
|
|
Creator |
Ляшенко, О. А.
|
|
Subject |
професійна ідентичність
психологічна позиція рівності міжособистісна взаємодія професійне становлення профессиональная идентичность психологическая позиция равенства межличностное взаимодействие профессиональное становление professional identity psychological position of equality interpersonal interaction professional development 378.011.3 – 057.175:159 |
|
Description |
У статті розглядаються особливості розвитку професійної ідентичності майбутніх викладачів психології на різних етапах професійного становлення. На підставі теоретичного аналізу поглядів вчених на розвиток вказаного феномена та проведеного емпіричного дослідження доводиться, що професійна ідентичність виступає чинником становлення психологічної позиції рівності майбутнього викладача. Також у статті відмічається нерівномірність розвитку професійної ідентичності на різних етапах оволодіння професією. В статье рассматриваются особенности развития профессиональной идентичности будущих преподавателей психологии на разных этапах профессионального становления. На основании теоретического анализа взглядов ученых на развитие указанного феномена и проведенного эмпирического исследования доказывается, что профессиональная идентичность выступает фактором становления психологической позиции равенства будущего преподавателя. Также в статье отмечается неравномерность развития профессиональной идентичности на разных этапах овладения профессией. The features of professional identity of future psychologists at various stages of professional development are considered in the article. The fact that the professional identity is the factor for psychological position of equality of future teacher is proved on the basis of the theoretical analysis of scientists’ views on the development of the pointed phenomenon and conducted empirical research. The article is observed uneven development of professional identity in various stages of skills development. |
|
Date |
2017-04-07T12:58:12Z
2017-04-07T12:58:12Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ляшенко О. А. Розвиток професійної ідентичноті як чинника психологічної позиції рівності майбутніх викладачів / О. А. Ляшенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 2 (47). - С. 109-115
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13309 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|