Запис Детальніше

Розвиток професійної ідентичноті як чинника психологічної позиції рівності майбутніх викладачів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток професійної ідентичноті як чинника психологічної позиції рівності майбутніх викладачів
 
Creator Ляшенко, О. А.
 
Subject професійна ідентичність
психологічна позиція рівності
міжособистісна взаємодія
професійне становлення
профессиональная идентичность
психологическая позиция равенства
межличностное взаимодействие
профессиональное становление
professional identity
psychological position of equality
interpersonal interaction
professional development
378.011.3 – 057.175:159
 
Description У статті розглядаються особливості розвитку професійної ідентичності майбутніх
викладачів психології на різних етапах професійного становлення. На підставі теоретичного
аналізу поглядів вчених на розвиток вказаного феномена та проведеного емпіричного
дослідження доводиться, що професійна ідентичність виступає чинником становлення
психологічної позиції рівності майбутнього викладача. Також у статті відмічається
нерівномірність розвитку професійної ідентичності на різних етапах оволодіння професією.
В статье рассматриваются особенности развития профессиональной идентичности
будущих преподавателей психологии на разных этапах профессионального становления. На
основании теоретического анализа взглядов ученых на развитие указанного феномена и
проведенного эмпирического исследования доказывается, что профессиональная идентичность
выступает фактором становления психологической позиции равенства будущего
преподавателя. Также в статье отмечается неравномерность развития профессиональной
идентичности на разных этапах овладения профессией.
The features of professional identity of future psychologists at various stages of professional
development are considered in the article. The fact that the professional identity is the factor for
psychological position of equality of future teacher is proved on the basis of the theoretical analysis of
scientists’ views on the development of the pointed phenomenon and conducted empirical research. The
article is observed uneven development of professional identity in various stages of skills development.
 
Date 2017-04-07T12:58:12Z
2017-04-07T12:58:12Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Ляшенко О. А. Розвиток професійної ідентичноті як чинника психологічної позиції рівності майбутніх викладачів / О. А. Ляшенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 2 (47). - С. 109-115
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13309
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова