Запис Детальніше

Формування функціонального та психофізіологічного стану організму студенток в процесі фізичного виховання

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування функціонального та психофізіологічного стану організму студенток в процесі фізичного виховання
 
Creator Клименко, Г. В.
Бринзак, В. П.
Тимошкин, В. М.
 
Subject студентки
менструальний цикл
самооцінка
студентки
менструальный цикл
самооценка
woman-students
menstrual cycle
 
Description В статті наводяться результати змін функціонального та психофізіологічного стану організму
студенток, які на протязі навчального року проводили заняття з фізичного виховання (ФВ) на основі урахування фізіологічних змін, які
відбуваються в жіночому організмі на протязі менструального циклу (МЦ). У відповідності до результатів самоконтролю регулювали обсяг
та інтенсивність фізичних вправ в процесі ФВ згідно фаз МЦ. Результати двоетапного анкетування, психофізіологічного тестування та
аналізу щоденників показали ефективність використаних методологічних підходів до процесу ФВ студенток.
В статье приводятся результаты изменений функционального
состояния организма студенток, которые на протяжении учебного года проводили занятия по физическому воспитанию (ФВ) на основе
учета физиологических изменений, происходящих в женском организме в течение менструального цикла (МЦ). В соответствии с
результатами самоконтроля регулировали объем и интенсивность физических упражнений в процессе ФВ согласно фазам МЦ. Результаты
двухэтапного анкетирования, психофизиологическое тестироване и анализ дневников показали эффективность использованных
методологических подходов к процессу ФВ студенток.
The article presents the results of changes in the functional state of an organism of woman-students who during the school year, held classes in physical education (PE) by taking into account the physiological changes that occur in the
female body during the menstrual cycle (MC). In accordance with the results of self-regulate the amount and intensity of exercise in the PE in accordance with the phases of the MC. The results of a two-stage survey, psychophysiological testing
and analysis of the diaries showed the effectiveness of the methodological approach used in the process of PE woman-students.
 
Date 2017-04-07T08:53:50Z
2017-04-07T08:53:50Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Клименко Г. В. Формування функціонального та психофізіологічного стану організму студенток в процесі фізичного виховання / Г.В. Клименко, В. П. Бринзак, В. М. Тимошкин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). Вип. 3 (58) / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; [редкол. В. П. Андрущенко [та ін.]]. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. – C. 57-60
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13281
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова