Запис Детальніше

Вікова та педагогічна психологія: Методичні рекомендації для практичних занять, самостійної роботи та модульного контролю знань студентів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вікова та педагогічна психологія: Методичні рекомендації для практичних занять, самостійної роботи та модульного контролю знань студентів
 
Creator Дьоміна, Ганна Анатоліївна
 
Subject методичні рекомендації
вікова психологія
педагогічна психологія
план
практичні заняття
модульний контроль
159.9 (075.8)
 
Description Методичні рекомендації містять пояснювальну записку, тематичний план та зміст дисципліни "Вікова та педагогічна психологія", шкала оцінювання навчальної роботи, практичні заняття: план, основні поняття до кожної теми, індивідуально-самостійна робота, тестові завдання для самоперевірки або контролю знань студентів, а також список рекомендованої літератури та словник основних термінів. Методичні рекомендації для практичних занять, індивідуально-самостійної роботи, модульного контролю знань студентів підготовлені відповідно до програми курсу “Вікова і педагогічна психологія”.
Пропонуються завдання для індивідуально-самостійної роботи студентів над кожною темою, опрацювання яких сприятиме зосередженню уваги студентів на основному матеріалі кожної теми, у достатній і повній мірі допоможе засвоїти матеріал, а також дасть можливість підготуватися до практичних занять. Запропоновані завдання можуть використовуватися не тільки під час домашньої, а й під час аудиторної роботи під керівництвом викладача. Велику увагу приділено програмовим питанням із вікової і педагогічної психології, які будуть обговорюватися на практичних заняттях.
Матеріали даних методичних рекомендацій для практичних занять, індивідуально-самостійної роботи, модульного контролю знань студентів з курсу “Вікова і педагогічна психологія” мають таку будову:
- на початку кожної теми подано питання, які виносяться на практичне заняття;
- означено основні поняття до кожної теми, які обов’язково мають бути відображені студентом у словнику психологічних термінів;
- визначено питання для самоконтролю знань;
- наведено список літератури для обов’язкової роботи з першоджерелами, що передбачає анотування або ж конспектування вказаних робіт в цілому чи їх окремих частин (відповідно до теми та проблем, які розглядатимуться на практичному занятті);
- запропоновано тестову самоперевірку до модулю;
- сформульовано теми доповідей і рефератів з кожної теми;
- подано матеріали першоджерел для кожного модулю;
- встановлено запитання, що виносяться на екзамен;
- вказано рекомендовану основну та додаткову літературу.
Залежно від профілю спеціальності фахівця, умов організації навчального процесу (денна, заочна, дистанційна форми навчання) та часу, визначеного в навчальних планах на семінарсько-практичні заняття з курсу вікової і педагогічної психології, в кожному окремому випадку можуть бути відібрані також деякі із запропонованих завдань для самостійної роботи студентів, визначені процедури виконання цих завдань та оцінки результатів.
 
Date 2017-04-07T11:00:17Z
2017-04-07T11:00:17Z
2015
 
Type Other
 
Identifier Дьоміна Г. А. Вікова та педагогічна психологія: Методичні рекомендації для практичних занять, самостійної роботи та модульного контролю знань студентів / Г. А. Дьоміна. - 2-е вид., випр. і доп. - Київ.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2015. - 57с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13300
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова